Full Body Antrenman Programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve MRMFitnessx tarafından 6 Eylül 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. MRMFitnessx
    Offline

    MRMFitnessx Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Squat 4x10
    Bench Press 4x10 - 2x10 Şınav (Superset)
    Barbell Row 4x10 - Barfiks 2x10 (Superset)
    Mılıtary Press 4x10 - Dips 2x10 (Superset)
    Biceps Curl - Triceps Pushdown 3x10 (Superset)
    Karın ve Bel Hareketleri 2x10 yapıyorum.
    5 - 10 dakika arası Boks çalışıyorum ve kardiyo yapıyorum antrenman sonunda. Ve haftada 1 günde 4x10 Deadlift yapıyorum. Nasıl Sizce?
     
  2. M4jeste
    Offline

    M4jeste Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2016
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    süper setlerin genelde aynı bölge ama military ile dips yapmışsın o neden? omuz ve arka kol
    military ile arka omuz yapsan daha iyi
    triceps için 1 hafta pushdown bi hafta extension yap
    abs hareketlerini 3-4 x15 yap
    deadlift sıkıntılı bi hareket birşey demicem
     
  3. MRMFitnessx
    Offline

    MRMFitnessx Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Sürekli araştırarak bir program daha yaptım kendimce. Antremanlarımda her büyük kas grubu için 1 bileşik egzersiz, 1 tane izole hareket ekliyorum. Squat - Leg Curl gibi düşün. Squat 4x10 yapıyorum Leg Curl 3x10 gibi. İkinci gün de Squat - Lunges Üçüncü gün Squat - Leg Press gibi izole hareketler değişiyor her antrenmanda nasıl sence?
     
  4. M4jeste
    Offline

    M4jeste Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2016
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    her kas grubu için toplam 2 hareket az olur özellikle büyük kas grupları için sırt bacak göğüs gibi 3-4 hareket yapmaya çalış beginner değilsen.. bacak için hamstring göremedim bu arada
     
  5. MRMFitnessx
    Offline

    MRMFitnessx Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu yazdığım antrenman hareketleri örnekti. Tabiki arka bacak kasları için de hareket ekliyorum. Ama full body antrenmanı için 2 hareket yeterli diye biliyorum. Her büyük kas grubu için 3-4 hareket eklersem overtraining olma yolum yakındır. Ve zaten Squat hareketin de bacak ve kalf kaslarının hepsi çalışıyor ki.
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2019 21:16

Sayfayı Paylaş