En iyi antreman ve beslenme programı seçimi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ulaire tarafından 11 Ocak 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ulaire
    Online

    ulaire Üye

    Katılım:
    21 Mart 2013
    Mesajlar:
    1.273
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    123
    https://www.t-nation.com/training/reboot-yourself-to-make-more-progress

    Mükemmel bir yazı. Özet geçmek gerekirse;

    - Önemli olan uyguladığınız program değil, onu gerçekten yapıp yapmadığınızdır
    - İstenilen sonuç alınmayınca suçu kişide aramak yerine programa atabilmek için sürekli "optimum" peşinde koşmak
    - Gerçek sonuçlar uzun vadede elde edileceği halde kısa vadeli sonuçlar ile karar vermek
    - İstenilen sonuç için gerekenden az yada süreklilik sağlayamayacak sertlikte uygulamaları tercih etmek.
    - Hedeflere ulaşmak için gerekenden zor yolların tercih edilmesi

    Genel olarak bu konular üzerine gitmiş. Özellikle yeni başlayanlar için çok faydalı olabilecek bir yazı. Sürekli ben ne yapmalıyım, şöyle yaparsam ne olur, x programını 3 hafta yaptım değiştirmek istiyorum vs diyenler için de aydınlatıcı olur umarım.


    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Militan_Mavisi
    Offline

    Militan_Mavisi Üye

    Katılım:
    12 Mart 2018
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    119
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Gerçekten de önemli konular.
    Sonuçta spor yapmak, ders çalışmak gibi değil. Oturup o gün toplamda 8 saat kafa yorup ders çalışabilirsin, bunu 1 boyunca yapabilirsin ama bunu spor da yapamazsın. Her oyunu kuralına göre oynamak gerekli.
    Hepimiz ilk başlarda bir an önce sonuç alma hayali kurardık. Hele ilk zamanları herkeste olan o pumpların her ay doğru orantılı gideceğini sanırdık.
    Bizim ilk zamanları kaybettiğimiz ve geç fark ettiğimiz o verilere daha önce ulaşacak yeni başlayanlar.

    Yeni başlayan arkadaşlar, gene de son kararı bedenlerinin vereceğini unutmasın ve bedenlerin sesini dinlesinler.
     

Sayfayı Paylaş