Daniel Craig tarzı..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Rambo206 tarafından 23 Aralık 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Rambo206
    Offline

    Rambo206 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2017
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar Selamün Aleyküm ,Vücut ağırlıgıyla çalışarak Daniel Craig vucutu yapa bilirmiyim? Evet biliyorum genetik diyenler olucak ,beslenme diyenler olucak sadece bilmek istediğim tek şey illa ağırlık mı çalışmak lazım yoksa progressive overload tarzı calisthenicsle di mi yapıla bilirmi böyle bi vucut
     
  2. ShreddedLion
    Offline

    ShreddedLion Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2018
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Vücut ağırlığıyla da hacim alınır. Ağırlık antrenmanıyla da. Sadece birisinde elindeki ağırlık artması gerekir gider plaka takarsın artırırsın. Diğerinde vücut ağırlığın artması gerekir vücuduna ağırlık bağlar artırırsın. BB de hareketleri hızlı ve düzensiz yapmak nasıl ki gelişimi kötü etkiler calisthenics için da böyle. Dikka et vücut ağırlığıyla antrenman yapanların çoğu harekete odaklı yani performans için çalışır. O gördüğün hacimsizlerin sebebi bu ve beslenme. Sen yavaş yavaş barfiks yapan kolay göremezsin. Çünkü hızlı hızlı yaparlar genelde ve sayı artırmaya çalışırlar. Yavaş yaparsan o kasları çok fena hissediyorsun. Zamanla ağırlık bağlarsan ve beslenmen iyiyse zaten kendin göreceksin sonucu.
     
    Rambo206 bunu beğendi.
  3. Rambo206
    Offline

    Rambo206 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2017
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    evet Abi doğru söylüyorsun o hızlı hızlı barfiks yapip abuk subuk hareketler yapanları gördüğümde motivasyonum 0 eniyor
     

Sayfayı Paylaş