BSN True Mass

Konusu 'Kilo Aldırıcılar' forumundadır ve Despo tarafından 29 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Bu ürün sizce nasıl ?

  1. Başarılı

    oy sayısı 168
    63,2%
  2. Orta karar

    oy sayısı 78
    29,3%
  3. Başarısız

    oy sayısı 20
    7,5%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 157 üye.
  1. victory44
    Offline

    victory44 Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    yeniden aldım yanında creapure ile birlikte inş yine aynı etkiyi alırım :)
    --- Mesaj birleştirildi, 24 Ocak 2014 ---
    üstüne söz söylenemeyecek kadar güzel açıklamışsınız.
     
  2. supporter1
    Offline

    supporter1 Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    hocam bu ürün mü daha çok kilo aldırır ON serious mass mı? düzenli fitness yapıyorum
     
  3. IceManF1
    Offline

    IceManF1 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2012
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Aydın
    Serious Mass'ten daha iyi bence True-Mass ama fiyat olarak fazla olduğundan popüler değil.
     
  4. sohbetseli
    Offline

    sohbetseli Özel Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    880
    Ödül Puanları:
    103
    Ürünün şu anki içindekiler etiketi böyle. İçindekiler çok mu azalmış yoksa etiketten mi kaldırılmış bilmiyorum. (kırmızı eski etiket)
    [​IMG]

     
  5. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    bana bu forum üzerinde açtığım bi konuda aynı markanın
    BSN SYNTHA-6 yı önerdiler
    düzenli beslenemiyorum ve kastan kilo almak istiyorum. benim içn doğru bi seçim olurmu sizce ? faydasını görürmüyüm yaşım 16 , kilo 57 , boy .170
     
  6. nurican95
    Offline

    nurican95 Üye

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    kolay gelsin beyler, bugün çok övülen bir siteden true-mass aldım ve kargo elime ulaştı.Ama kutusundaki True-Mass yazısı True-Mas yapılmış.Sondaki S harfini kırmızı yapışkan bir kağıtla kapatmışlar.Buna benzer bi çok yerde yama var ilkten göze çarpmayan.Ürün sahtemi diye baya bi şüphede kaldım ama yapışkan kağıtları sökünce bi sıkıntı kalmadı gibi.Peki bunu yapmalarındaki amaç ne ? Amerikadan gelirken mi gümrükte bi sıkıntı yaşıyor.Yoksa bakanlık böyle mi sattırıyor bu malları?
     
  7. weger
    Offline

    weger Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Bildigim kadariyla saglik bakanligi yaptiriyor. Mesela optimum whey de %100 yazan yerin ustunde siyah bant var icinde %80 orannda pro. Var cunku.

    ©Mobil Mesaj©
     
  8. Tiesto35
    Offline

    Tiesto35 Üye

    Katılım:
    14 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ürünü geçen sene bu zamanlar kullanmaya başladım. Çilek aromalıydı ilk zamanlar aşırı gaz yaptı ama düzenli sporla 7KG almıştım. Göbek yapıyor fakat şimdi spora başlasam yine alıcam aynı ürünü çünkü 7Kg az değil göbekte olsa onu düzenli sporla dağıtabilirim diye düşünüyorum. Bu arada benim bir sorum olucak bu ara sanki çileklisi yok piyasada bir problem yoktur heralde dimi?
     
  9. Maqemuya
    Offline

    Maqemuya Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 4 aydır spor yapıyorum boyum 1:76 kilom 57 .
    4 ay önce 55 kiloydum bu süre zarfında 57ye çıkabildim ancak.Hocam bana geiner önerdi fakat ben internette biraz araştırma yaptığımda 1 kaç marka arasında kaldım .
    Dymatize Super Mass Gainer
    Bsn True Mass Gainer
    sizce bu markalardan hangisini kullanmalıyım hangisi benim için daha verimli olur.?Nasıl kullanmalıyım
    Ayrıca geiner'ın yanında vitamin gibi şeyler alsam bana yararı olurmu yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.


     
  10. sohbetseli
    Offline

    sohbetseli Özel Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    880
    Ödül Puanları:
    103
    Dymatize Super Mass Gainer'de vitaminler de var. BSN gainer ürününden vitaminleri kaldırmış sanırım. Vitaminleri ayrı satmak için olabilir aynı şeyi muscletech de yapmış görünüyor.
     
  11. mijatovic
    Offline

    mijatovic Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    true mass artık cok zor bulunuyor. özelliklede çikolata aromalısı. neden tr ye gelmiyor artık eskisi gibi?
     
  12. Azazel
    Offline

    Azazel Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Dymatize.
     
  13. Maqemuya
    Offline

    Maqemuya Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    peki kullanım nasıl olmalıdır günlük alacağım miktar ?
     
  14. mijatovic
    Offline

    mijatovic Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle bsn true mass kullan. bir gainer ın içindeki vitaminlerin cok da onemi yoktur. zaten günlük yiyeceklerinden meyva vs. alıyorsun onları. bunun dışındaki içeriğe bakılınca true mass cok onde bana gore. kullanım olarak da bir servis ölçeği gun içinde ikiye bölerek kullan. sabah ve aksam olarak. antrenman olduğu günlerde ise sabah ve antrenmandan sonra olmak uzere alıyordum ben ve cok faydasını gordum. bu dediğim true mass için geçerli.
    --- Mesaj birleştirildi, 21 Nisan 2014 ---
    dymatize kullananların bircok sikayeti var. onunla ilgili konu başlıgında gorebilirsin.
     
  15. Azazel
    Offline

    Azazel Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    1.76 boy-57 kilodaki birine True Mass gerekmez. Kalori alımını artıramazsın yoğun protein içeriğinden dolayı. Günde 300gram alsa böbrek yetmezliğinden gider adam. Dymatize ile ilgili ahım şahım şikayetler de yok malesef. Dymatize kısa vadede günde 250-300gram tüketilmeye oldukça uygun bir gainer. Bu da kısa sürede kilo toparlanmasına hizmet etmesini sağlıyor. İleri seviye gainer ürününü şu spora yeni başlayan birine önermeyin.
     
  16. Relax34
    Offline

    Relax34 Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2013
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    İstanbul
    Şuan internet sitelerinde yok malesef stokta bitiş :/ :((
     
  17. brkn.altnk
    Offline

    brkn.altnk Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar 1.80 boy 68 kilodayim kilo ve kas da artış yapmak istiyorum yeni spora yazıldım weight gainer ve aminoasit i beraber alsam daha cok mu faydasını görürüm bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi varmı ?
     
  18. dungean
    Offline

    dungean Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    629
    Beğenileri:
    242
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Turkiye'de hicbir yerde stok olmadigindan dolayi ultimate almak zorunda kaldim. Ultimate bsn gibi guzel karismiyor maalesef. Bundan sonra bsnden sasmam.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  19. Relax34
    Offline

    Relax34 Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2013
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar bu ürünü alıcam ama etkili hacim kazanmak icin en doğru şekilde nasıl kullanıcam bilgi verirmisiniz ??
     
  20. Vakabayasi
    Offline

    Vakabayasi Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Kesinlik harika bir ürün ayrıca tadı da çok çok güzel.
     

Sayfayı Paylaş