Square
Üye
Anlamadım gitti çözemessem doktora gidicem artık biceps çalışırken yüksek kiloda mesela z barla giriyorum 15 15 takıyorum yada 10 10 z barın kendi ağırlıklarıda var 30 - 40 kilo falan giriyorum çokmu ağır giriyorum normalmi yoksa ? neyse sorum şu 8 tekrar yaptım barı yere veya başka biyere bıraktığım an bileğim acıyo kaldırırken indirirken geriliyo ya bi anda bırakınca inanılmaz bi ağrı karıncalanma gibi bişi oluyo bu 20 kg dumbellerdede oluyo örn incline bench giricem hareketi giriyorum sıkıntı yok yere bırakınca birden ağrı giriyo olan varmı hiç nasıl çözücez yalama gibi oldu kol ha bire ağrıyo bileğimmi zayıf koluma göre anlamadım bi bakın resimde attım