Barı bırakırken ağrı yardım edin spor yapamıyorum ( ss li )

Square

Üye
Anlamadım gitti çözemessem doktora gidicem artık biceps çalışırken yüksek kiloda mesela z barla giriyorum 15 15 takıyorum yada 10 10 z barın kendi ağırlıklarıda var 30 - 40 kilo falan giriyorum çokmu ağır giriyorum normalmi yoksa ? neyse sorum şu 8 tekrar yaptım barı yere veya başka biyere bıraktığım an bileğim acıyo kaldırırken indirirken geriliyo ya bi anda bırakınca inanılmaz bi ağrı karıncalanma gibi bişi oluyo bu 20 kg dumbellerdede oluyo örn incline bench giricem hareketi giriyorum sıkıntı yok yere bırakınca birden ağrı giriyo olan varmı hiç nasıl çözücez yalama gibi oldu kol ha bire ağrıyo bileğimmi zayıf koluma göre anlamadım bi bakın resimde attım
 

Eklentiler

  • 946441_10153883472990982_5793201679050239912_n.jpg
    946441_10153883472990982_5793201679050239912_n.jpg
    39 KB · Görüntüleme: 691
Ayni durum bende de var Z ve Düz barla ortalama 30-35 kilo calisinca agirligi yere koyarken bilekte agri oluyor (dumbell da pek sıkıntım yok) ama uzun süreli bir agri degil sanirim agir calismaktan olabilir ya da bari cok sıkı tutuyor olabiliriz.
 
6 gün antreman yapıyorum 3 3 araya bi gün ara az antreman yaptığımda gelişmem yavaşlıyo cidden denedim bazen örn 70 basıyosam antremanları azaltınca basamıyorum performansım çok antremanla daha çok oluyo ama dayanmadı artık vücut bilek yüzünden mahvoldum kısacası
 
Evet o sorun bende aylarca devam etti hatta 5 er kilo taktığımda bile ağrı oluyordu sonra işin cıvkı çıktı evde kapıyı açarken bile ağrı oluyordu :) Sporu bırakmak zorunda kaldım ve tam tamına 3-4 ay gibi bir süre sonra hiç spor yapmamama rağmen anca geçti. Sonra tekrar spora başladım ve aynı acı yeniden geldi. Artık düz bar ve z bar ile çalışmıyorum. Mesela u barda acı çok az oluyor. Sonra biceps makinalarında acı nedense olmuyor onda da z şeklinde çalışıyorum halbuki. Ayrıca ayakta çevirme ve oturarak konsantre harekette acı olmuyor. Yani acımayan hareketleri bulup sadece bu hareketleri yapman lazım çünkü o acı z bar ve düz bar da hayatının sonuna kadar devam edecek nedeni ise kas yırtılması ve ya kas zorlanması yani bilek(ön kol) yerindeki kemik ile o kemiğe tutunan kas aşırı tepkiden dolayı fazla geriliyor ve yırtılıyor. Şuan ki teknolojiyle geçmeyecek bir problem ve çoğu sporcuda gereğinden fazla ağırlığa bir anda girince ve ya barı fazla sıkmaktan kaynaklanmış bir durum. Çok çok geçmiş olsun.
Yabancı dil biliyorsan ya da google çeviriye güveniyorsan şöyle bir yazı buldum https://musculationandco.wordpress.com/2013/07/18/des-precautions-contre-la-tendinite/
 
dostum aynısı benimde başıma geldi biceps günlerinde bilek çalışarak bileklerini de güçlendirmeni tavsiye ederim kollar güçlendikçe ağrılar hafifliyor bu durum kişiden kişiye göre değişiklik gösterse de ben normal olarak görüyorum sonuçta kollarını zorlayacak ağırlıklarla çalışıyorsun ve kaslar istemez geriliyor ağırlığı bırakıp kollarını serbest hale getirdiğinde bir iki saniyelik ağrı oluyor ve bence gayet normal.
 
Evet o sorun bende aylarca devam etti hatta 5 er kilo taktığımda bile ağrı oluyordu sonra işin cıvkı çıktı evde kapıyı açarken bile ağrı oluyordu :) Sporu bırakmak zorunda kaldım ve tam tamına 3-4 ay gibi bir süre sonra hiç spor yapmamama rağmen anca geçti. Sonra tekrar spora başladım ve aynı acı yeniden geldi. Artık düz bar ve z bar ile çalışmıyorum. Mesela u barda acı çok az oluyor. Sonra biceps makinalarında acı nedense olmuyor onda da z şeklinde çalışıyorum halbuki. Ayrıca ayakta çevirme ve oturarak konsantre harekette acı olmuyor. Yani acımayan hareketleri bulup sadece bu hareketleri yapman lazım çünkü o acı z bar ve düz bar da hayatının sonuna kadar devam edecek nedeni ise kas yırtılması ve ya kas zorlanması yani bilek(ön kol) yerindeki kemik ile o kemiğe tutunan kas aşırı tepkiden dolayı fazla geriliyor ve yırtılıyor. Şuan ki teknolojiyle geçmeyecek bir problem ve çoğu sporcuda gereğinden fazla ağırlığa bir anda girince ve ya barı fazla sıkmaktan kaynaklanmış bir durum. Çok çok geçmiş olsun.
Yabancı dil biliyorsan ya da google çeviriye güveniyorsan şöyle bir yazı buldum https://musculationandco.wordpress.com/2013/07/18/des-precautions-contre-la-tendinite/

teşekkür ederim ilgin için muscoril sürüyorum kas gevşetici geçiriyo ama tekrarlıyo işte ağırlığı arttırmadanda olmuyo malum makinada çalışıyım bakalım nolcak hep beni bulur zaten ne güzel gidiyodum bu moralimi bozdu bırakamam sporuda hedeflerim var[DOUBLEPOST=1451259768][/DOUBLEPOST]
dostum aynısı benimde başıma geldi biceps günlerinde bilek çalışarak bileklerini de güçlendirmeni tavsiye ederim kollar güçlendikçe ağrılar hafifliyor bu durum kişiden kişiye göre değişiklik gösterse de ben normal olarak görüyorum sonuçta kollarını zorlayacak ağırlıklarla çalışıyorsun ve kaslar istemez geriliyor ağırlığı bırakıp kollarını serbest hale getirdiğinde bir iki saniyelik ağrı oluyor ve bence gayet normal.
işte patlıcakmış gibi oluyo bilek acayip bişi ve o ağrı sürekli hale geliyo ilk başlarda sallamadım ağrıta ağrıta basıyodum yırta yırta kafamdaki mantık ne kadar ağır ne kadar acı o kadar gelişim aldım elime bilekleri şimdi bakalım napcaz :D
 
şöylede bir şey var burada kim ne derse desin sen kendini daha iyi anlarsın, bana olanla sana olan bir olmayabilir bir şeylerin yolunda gitmediğini hissedersen riske atmaya da gerek yok en azından doktora görünmen daha sağlıklı olur
 
şöylede bir şey var burada kim ne derse desin sen kendini daha iyi anlarsın, bana olanla sana olan bir olmayabilir bir şeylerin yolunda gitmediğini hissedersen riske atmaya da gerek yok en azından doktora görünmen daha sağlıklı olur
ah ah bizim doktorlarımız :D kesinlikle gitmem fitness hakkında olan bişi için kesinlikle türk hekimlerinin kapısını dahi çalmam whey ürünü kanser yapar çocuğun olmaz diyen bir beyin kusura bakmayın cahildir adamın dünyadan haberi yok doktor olmuş ama bu bb olayından gram anlamadığı kesin yüzde %90 ı böyle bi spor hocasına danışmak yada burdaki arkadaşlara kat kat daha iyidir çünkü acıyı çeken bilir zamanında hani olmuş olan varsa belki görürde hani ben şöyle yaptım geçti tarzından tavsiye verir laktik asit birikmeside olabilir mesela çeşitli şeyler var
 
oo sen derin yerden girdin, bizimkiler internette televizyonda protein tozuyla ilgili saçma sapan haberler görüyorlar başıma ne gelse protein yüzünden :D vucudunu iyi dinle ona göre hareket et ve dediğin gibi gittiğin salonda tecrübeli hocalar varsa onların yardımı dokunabilir
 
Bende hepsini yaptım kas gevşetici kremler iyi geliyor ancak ağrı geri geliyor yani çözüm değil. En çok acı da tahmin edeyim barı bıraktıktan sonra ellerini açman lazım ya o el açılmıyor dimi :) sanki iğneler sağlanıyor altı üstü elimizi açacağız. Dediğim gibi bir çok biceps geliştirme hareketi var bunlardan ağrı hissetmediklerine yönel çünkü bu ağrı salon ağrısı değil sakatlık ağrısı ve kalıcı hasarlar oluşur hayatın boyunca spor yapamamayı bırak çaydanlık taşıyamazsın. Eğer gün olur da bu ağrılar için çözüm yöntemini bulursan ve buraya yazarsan çok memnun olurum çünkü hala z var ve düz barda çalışamıyorum ağrım şuan hiç yok ancak çalışırsam hemen geri geliyor hissediyorum ve hemen bırakmak zorunda kalıyorum.
 
Bende hepsini yaptım kas gevşetici kremler iyi geliyor ancak ağrı geri geliyor yani çözüm değil. En çok acı da tahmin edeyim barı bıraktıktan sonra ellerini açman lazım ya o el açılmıyor dimi :) sanki iğneler sağlanıyor altı üstü elimizi açacağız. Dediğim gibi bir çok biceps geliştirme hareketi var bunlardan ağrı hissetmediklerine yönel çünkü bu ağrı salon ağrısı değil sakatlık ağrısı ve kalıcı hasarlar oluşur hayatın boyunca spor yapamamayı bırak çaydanlık taşıyamazsın. Eğer gün olur da bu ağrılar için çözüm yöntemini bulursan ve buraya yazarsan çok memnun olurum çünkü hala z var ve düz barda çalışamıyorum ağrım şuan hiç yok ancak çalışırsam hemen geri geliyor hissediyorum ve hemen bırakmak zorunda kalıyorum.
aynen aynı ağrıdan bahsediyorum işin garibide hep bileğimi ağrıtan z bar olsun normal olsun bunlar daha çok geliştiriyo neyse biceps de küçük olsun olduğu kadar napalım sakatlamaktan iyidir
 
ağır kilo düz bar ile çalışırken ağırlığı bırakınca bana da oluyor bu tür şeyler insanı spordan soğutuyor ağır kaldırmaya hazırsın fakat bedenin buna izin vermiyor .
 
Forearms bolgesinide esnetmen lazım ayrıca bicepside esnet her antremandan sonra hangi kas grubunu çalıştırdıysan onu esnet ağrı olmaz. Bende genel olarak oluyor ama benim bilekler ve forearmslar ince çok takmıyorum onlarda çalışır zaten.
 
esnetmekten ziyade forearms bölgesindeki kasların zayıflığından olduğunu düşünüyorum genellikle o bölgeler diğerlerine göre zayıf kalıyor ya bu ağrıyı çekecez yada özel olarak oralarıda geliştirecez başka yolu yok gibi
 
Kardeşim Antremanın biceps üzerine olabilir ama barı alırken ya da bırakırken ön kol kaslarını kullanırsın yani bileğini hareket ettirdiğinde çalışan kaslar o kilolara ön kol kası Alışık değilse Ağrı yapar tabiki


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kardeşim Antremanın biceps üzerine olabilir ama barı alırken ya da bırakırken ön kol kaslarını kullanırsın yani bileğini hareket ettirdiğinde çalışan kaslar o kilolara ön kol kası Alışık değilse Ağrı yapar tabiki


Sent from my iPhone using Tapatalk
başladım bilek çalışmaya bakalım sorun vercekmi anlamadığım şey neden bicepsim gelişirken bileğim gelişmemiş çok saçma aynı oranda gelişmesi lazımdı demek izole bilek antremanı yapmak lazım
 
Çalışırken dikkat et mesela biceps için 4 hareket uyguladın 2sinde bilek çalışmaz bu Yüzden geri kalmış olabilir sana başarılar dilerim inşallah sorunu aşarsın


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Olayın sadece ağırlık kaldırmak olmadığını anladığınız bir nokta işte tamda bu artık yeni çözümler aramakta anatomi kitapları okumaya başlayacağınız zaman neyse özetliyorum ben bilek sancılarımdan kurtulmak için çok yol denedim ortopediyede gittim gerekli incelemelerde yapıldı sonuç geçici ne demek çare yok kabul etmiyorum. Bilek ağrısı için çok kısa süreler spora ara verıyorsunuz yani haftada 5 gün ıse bu ıkı güne düşecek dedim ya geçici çözüm aramıyoruz. Şimdi al eline 20 lik dısc i bir kolunu dayayacak bir noktada tut diğer kolundada disc olsun disc in boslugundan elınle tut bileğinle disc i soka ve sağa çevir bunu bileğini kullanacağın anremana 2 gün kala yap ve anreman esnasında set aralarında yap bilek esnetme hareketlerini de araya sıkıştır daha etkili gece yatarken tam kase organik yogurt ye yaklaşık 400 gr krill yağı mutlaka kullan gün içinde mutlaka fayda alıcaksınız mutlaka ben böyle yendim artık neredeyse hiç agrı yok tekrarlama durumuda yasamadım ki yasarsanızda yine tekrar edip uzun süre uzak kalırsınız o sancıdan eklemlerımız kemiklerimiz ve tendonlar çok önemli bılıyorsunuz

punchpranha
 
ağır kilo curl yapıldıktan sonra bar bırakılırken ve bıraktıktan sonra gelen acı, bileği oynatamama, bunlar ön koldaki tendonlara yük bindiğinin işaretidir. Ağır kiloya alışık olmayan tendonlar bu tepkiyi veriyor.

Bu tendona yük binmesi aynı zamanda şunun da göstergesi olabilir, ya forearm denilen ön kol bölgeniz zayıftır, ya da hareketten çok çalıyorsunuzdur o kilo size fazladır.
 
ağır kilo curl yapıldıktan sonra bar bırakılırken ve bıraktıktan sonra gelen acı, bileği oynatamama, bunlar ön koldaki tendonlara yük bindiğinin işaretidir. Ağır kiloya alışık olmayan tendonlar bu tepkiyi veriyor.

Bu tendona yük binmesi aynı zamanda şunun da göstergesi olabilir, ya forearm denilen ön kol bölgeniz zayıftır, ya da hareketten çok çalıyorsunuzdur o kilo size fazladır.
Ben 30 kiloda bile curl yaparken zorlanıyorum direk tendona yük biniyorum son setlerde hareketten çalıyorum ama normal bir durum. Forearms benimde zayıf aslında daha fazla kaldırabiliyorum ama hep ön kol benimde önüme geçiyor.
 
Back
Yukarı