Antrenman Sonrası Hiit Kardiyo Nasıl Yapabilirim ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BlackCat88 tarafından 7 Aralık 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. BlackCat88
    Offline

    BlackCat88 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2018
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet öncelikle yaklaşık 2 haftadır haftanın 5-6 günü okuldan gelince salonda 1.30 saat ağırlık çalışıyorum programa göre. geçen senede bu sporu 7 ay yapmıştım şuan yaklaşık 7 ay sonrasında duruma göre 3 ay daha yapıp ilerlemeyi düşünüyorum. Beslenmem çok daha iyi normale göre Peki Antrenman sonrasında 10 dakika koşmak yerine hiit kardiyo yap diyenler var öncelikle hangisini yapmam gerekiyor.Yağ Oranım aşağı yukarı 17-18 civarı göbek ve göğüs yağlarımı eritsem benim için kafidir kollar zaten büyüyor.
    1-Haftada Kaç gün kardiyo yapmalıyım ?
    2-Hangisini Yapmalıyım (Koşu-Hiit) ?
    3-Antrenmandan Öncemi Sonramı ?
    4-Hiit Kardiyoda Hareketler Ne
    Boy:189
    Kilo:82
    Yaş:17
     
  2. Güç aşkı
    Offline

    Güç aşkı Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    haftada 1 ya da 2 gün kardiyo. ne antrenmandan önce ne de sonra. Ayrı bir kardiyo günü ayırın kendinize. Yağ yakmak için genelde hitt öneriliyor.
     
  3. DaiMoNer
    Offline

    DaiMoNer Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    antrenman sonrası kısa süreli hııt kardiyo yağ yakımında etkili olacaktır, 4dk ısınma 30 saniye hızlı(koşabildiğiniz maksimum hız), 30 saniye yavaş şeklinde 14tur sonrası 3dk soğuma şeklinde yapabilirsiniz

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
     
  4. kujokujo1
    Offline

    kujokujo1 Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yağ yakımın da bencede hit kardiyo etkili bende uyguluyorum haftada dört gün salondayım ant öncesi 30dk(5dk normal yürüyüş yaptıktan sonra 1.5dk koşu,yarı hıza düşüp 2dk yürüyorum döngü şeklinde 30dk) sonrasında 1 saat ağırlık çalışıyorum bölgesel,ben hit kardioyu kendimde epey işe yarar etkili buldum bu şekilde uygulayabilirsin sende kondisyonuda epey yükseltiyor.
     

Sayfayı Paylaş