Antreman Programı Hk. Yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TxMaco tarafından 13 Ağustos 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. TxMaco
    Offline

    TxMaco Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2018
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    9 ay evvel 2-3 ay kadar yarım yamalak bir spor serüvenim oldu ama son 2.5 aydır ciddi bir şekilde yağ yaktım. 82 kilodan 70.5 kiloya indim(1.72 boy). Hedefim hatlı bir karın, kol, göğüs kası ve omuzlar. Ciddi bir gelişimin var ve 2 gün sonra kreatin takviyesine başlıyorum. Antremanıma devam mı etmeliyim yoksa hedefim doğrultusunda anteman programı önerebilir misiniz?

    Güncel antremanım
    1-Kardiyo
    2-Chest Press
    3-Pectoral Fly Machine
    4- Lat pull down
    5-Rowing Mch
    6-Incline Bench Press
    7-Lateral raise
    8- Shoulder Press
    9-Dumbell Curl
    10-Triceps push down(hem çubuk hem rope ile yapıyorum)
    11-Dumbell press üst/alt
    12-Abdominal
    13-Ön ve arka bacak

    2 gün gidip 1 gün dinleniyorum.

    Önerileriniz çok önemli ciddi şekilde kol, göğüs hacmi kazanıp karın kaslarını çıkarıp rahatlamak istiyorum :)
     
  2. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    MEMUR
    Yer:
    MERSİN
    yağ oranını düşürdüğünü söylüyorsun eyvallah ama hem yağ yakayım hemde büyüyüp kaslı gözükeyim diye bir olay yok, önce kaslı büyüyeceksin ondan sonra diyet yapıp o istediğin hatlı karın kaslı büyük omuz ve kollu biri olacaksın...
     

Sayfayı Paylaş