Yaklaşık 25 gündür haftada 3 gün olmak kaydıyla body bulding ile ilgileniyorum.Amacım kesinlikle bu konuyu açarak gövde gösterisi yapmak değil zaten öyle bir vücuda sahip olduğumuda düşünmüyorum.Merak ettiğim konu çalıştıgım zamanlar ve vücut yapısı kıyaslandığında sizin görüşünüz nasıl olduğu ve daha çok geliştirmek için nasıl bir yol izlemem gerektiği bu konuda siz değerli forum arkadaşlarımın fikrini önemsiyor ve sizden yorumlamanızı istiyorum.SAYGILAR
KOL :
https://i.hizliresim.com/gZXBD3.jpg
GÖGÜS VE KARIN :
https://i.hizliresim.com/PPQgA9.jpg
KOL :
https://i.hizliresim.com/gZXBD3.jpg
GÖGÜS VE KARIN :
https://i.hizliresim.com/PPQgA9.jpg