122.2 kg dan başladım.

Konusu 'Öncesi-Sonrası (Before-After) Bölümü' forumundadır ve fthcnymc tarafından 19 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. fthcnymc
    Offline

    fthcnymc Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    1 ay önce 122.2 kg olduğumu öğrenince hemen zayıflamaya karar verdim ve şu an 117.5 kiloyum ben fotolar arasında çok değişim göremiyorum sizce ne yapmalıyım önerileriniz ve yorumlarınız benim için çok önemli ve ağırlık antrenmanına başlamalı mıyım ?



    aaa.PNG bb.PNG cc.PNG WIN_20160319_17_57_07_Pro.jpg WIN_20160319_17_57_24_Pro.jpg WIN_20160319_17_57_20_Pro.jpg
     
    Winches919 bunu beğendi.
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    715
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    kardiyo, ağırlık bir arada. zamanla yavaş yavaş.

    forumda çok kaynak var
     
    cozzie98 bunu beğendi.
  3. Berkay YAŞACAN
    Offline

    Berkay YAŞACAN Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2015
    Mesajlar:
    530
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Rize
    Tek çare ne biliyor musun ? Sabır ve Azim.
    Pes etmiyeceksin.
    5-6 ay sonra kendine dönüp baktığında iyi ki başlamışım diceksin.
    5 kilo başlangıca göre güzel.
    Bir şeye dikkat et kilo vereyeceğim diye yemek yememezlik yapma, diyet yemek yememek değil düzenli beslenmek,kaliteli yemektir.
    İlk aylarda bende senin gibiydim 109 kilodan 100 kiloya düşmeme rağmen pek bi fark göremiyordum vucudumda şuan dönüp 5-6 ay önceki fotoğraflarıma bakınca yüzümden sırf 1-2 kilo gitmiş bile diyebilirim.
    Geçen senede denemiştim 1 ayda 4 kilo verip bırakmıştım 106 kilodan 102 düşmüştüm sonra bu sene bi baktım 110 kilo olmuşum dedim bu iş böyle gitmez, Ben nereye gidiyorum ? Gidip en yakın GYM e yazıldım İlk ay koşarken bile rahatsız oluyordum göbek değilde basen bölgelerindeki yağların sallanmasından dışardan nasıl bakarlar acaba diye,Ağrılık antremanlarında Çoluk çocuk benden fazla kaldırdığını görünce Moral bozulması olmuyor mu ? tabiki oluyor ama bozma moralini. Tak kulaklığını kendi işine bak Arkadaşlarla gitmenide önermem düzgün spor yapamazsın şahsen bende o oluyor konuşmaydı,başka makineye geçme idi,Egzersiz formuydu,Ağırlık iddaaları derken egzersizin formu kalmıyor karman çorman oluyor.
    Bayağı yazıyı uzatmışım.
    Uzun lafın kısası Bu yola başlamışsın sabret kurtul yağlardan neden 80 kilo yaşamak varken 120 kilo yaşayasın ki değil mi ?
    Arada sırada Cheat Meal ler kaçınılmazdır.
    İdeal Kilonda seni görmek dileğiyle :)
     
    Winches919 bunu beğendi.
  4. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    818
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    2.5 sene önce 160kg iken nefes darlığı ve benzer sağlık problemleri sonucu hayatım zindan oldu ve kilo verip fit olmayı kafaya koydum. 160'dan 150'ye indiğim süreçte senin gibi hissettim, yani birşey değişmediğini düşündüm ve bu o zamanlar olumsuz yönde etkilenmeme sebep oldu.

    Sebep şu bizim gibi obezite sınırında yağı olan insanlarda sağlık sınırları içerisinde yağlanacak alanlar dolunca, vücut sadece göbekten almaya başlıyor.

    Yani fotoğrafta cepheden çekilmiş bir obez 20kg verse bile farkedilmeyebilir.

    Bu aşamada mezura ile ölçü almak faydalı olacaktır. Ben Göbek-göğüs-kalça ve üst bacağımı hep ölçtüm mesela.

    Neticede göbeğiniz aynı formda olsa bile mutlaka derinliği azalmıştır.

    Ben bu süreçte haftada en az 3 gün düşük-orta şiddette spor yaptım, metabolizmanın yavaşlamaması ve kas kaybı yaşamamak için önemli. Kas kaybı demek direncinizin düşmesi ve bu mücadeleyi kaybetmeniz demek. Tabii ki uzun diyetlerde kayıp kaçınılmaz ancak minimize edilmeli.

    Velhasıl kelam 2 senenin sonunda 100kga düştüm, stresli bir süreç olduğu için beslenmemi arttırıp 5-6 aydır da kilo koruma denemesindeyim, max 1kilo alıp- max 1 kilo verdiğim rahat bir süreç geçirdim, yani nispeten zor olan bir evreyi de geçtim.

    6xl giyerken şimdi large slim-fit giyebilen bir insan oldum, şimdi hazıranda bir 6 aylık 6-pack çıkarma dönemine girip, kış döneminde bulka gireceğim.

    Yani sözün özü bir oyun planı kurun ve adım adım gidin. Bunun uzun bir süreç olduğunun bilincinde olursanız hayal kırıklığı yaşamazsınız.

    "Birşey değişmiyor" cümlesini bende çok kurdum, "harika olmuşsun"lardan sıkılacağımı dahi bilmeden... ;)



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    cozzie98, Winches919 ve Pink Zeppelin bunu beğendi.
  5. Sosg7701
    Offline

    Sosg7701 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Devam devam 5 kilo mukemmel pes etmeyin

    Mobil Mesaj
     
  6. hyuga kojiro
    Offline

    hyuga kojiro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Başlarda hissedilmez. Damlaya damlaya göl olur farkı bir anda görmeye başlarsınız. Hiç bozma devam et dostum iyi gidiyorsun.
     
  7. RALTUNDA
    Offline

    RALTUNDA Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2016
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ahhhh abim ahhhhh. Allah yardımcın olsun. Bende 122 kilodan başladım. Şuan 82 kiloyum. Şunu bil sporsuz olmaz. Sporun yanında beslenme acil ve acilen şartttt.

    Hemen beslenmeni ve boyunu yaz. Hemen bekleme. Beslenmeni paylaşki yardım edelim. Kurtaralım seni şu giydiğin ateş gömleğinden!!!! :)
     
    cozzie98, hyuga kojiro ve Winches919 bunu beğendi.
  8. hyuga kojiro
    Offline

    hyuga kojiro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Boyun kaç dostum. İdeal kilona gelmiş gibisin he helal olsun :))
    --- Mesaj birleştirildi, 23 Ocak 2017 ---
    Konuyu açan dostum bi an konuyu benmi açtım şandim desem yeridir. 3 ay önceki halimle aynı goruntudesin resmen :) 30 kilo verdim ben şu ana kadar ve inanılmaz bir fark oluştu. Az ye tisortun komple ter içinde kalana kadar spor yap ve çok iyi dinlen. bi kaç ay sonra sen bile farka inanamayacaksin :) o gobek ve yan yağlar son ana kadar yanında olucak ama en son giden yerler maalesef. Sabırlı ol sadece :)
     
  9. MoRRuk
    Offline

    MoRRuk Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2017
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Herhalde eleman pes etmiş :(
     
  10. RALTUNDA
    Offline

    RALTUNDA Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2016
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy 173 kardeşim. Sağolasın. Hala devam çalışmaya. Ama konuyu açan kardeşimiz yok!!!
     
  11. Nisshe
    Offline

    Nisshe Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2017
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam Azim ve Kararlı Olacaksın Bende 2014 Mart Ayında 120 Kiloyu Görmüştüm. Diyetisyen + Spor İle 76 Kiloya Kadar İndim Şuan Her Ne Kadar 88kg Olsamda :)
    Herşey Sende Bitiyor Kardiyo Bir Süre Sonra Sıkar Adamı Ama Sakın Bırakma
     
  12. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Yazılım
    Yer:
    İstanbul
    Her şey kafada bitiyor. Şuan miden büyük olduğundan çevrende ne görsen yemek isteyeceksin sabırlı ol nefsine hakim ol. Sporunu yap yavaş yavaş o yağlar gidecek. Her şeyin başı sabır. Özellikle cardio yaparken vücudu şoklamaya çalış. Sınırlarını zorla. Hit cardio yapabilirsin. Güzel yağ verirsin. CLA, L-Carnitin kullanabilirsin. Şimdiden kolay gelsin :)
     
  13. hyuga kojiro
    Offline

    hyuga kojiro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Sarkmalarin ne durumda kardeşim? Ben şuan 32 kilo vermiş durumdayım ve mide bölgesinde maalesef sarkma var hafif aşağıya doğru iniyor. Gerçekten çok sinir bozucu bir durum ama deri o kadar genislemiski orası bosaldikca sarkıyor maalesef..
     
  14. RALTUNDA
    Offline

    RALTUNDA Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2016
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Sarkma malesef var. Ama hitt kardiyo ile sanki biraz düzelme var gibi. Koştukça sallanıyor o bölge. Bayaa etkisini görüyorum. Sıklaştığını hissediyorum.

    Şimdiden başla hitt kardiyoya. Bari erkenden önlem almış olursun!!!
     
  15. Berkan Kaya
    Offline

    Berkan Kaya Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2017
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi bak ben bu işe 107.8 kilo iken başladım ilk birkaç hafta ciddi anlamda acı çektim dedim ulan şu diyeti bir bıraksam azcık tatlı yesem sonra başlasam falan birsüre boyunca kendimle savaş verdim ruhsal ve fiziksel olarak acı çektim ilk ayın sonu tartıya cıktığım zaman 95.4 kg idim sonra dedimki ulan yürü be kim tutar seni pes etmek yok 2. ayın sonunda ise kilom 90 dı çünkü şöyle birhata yaptım aç kalarak zayıflayacağımı düşündüm ama çare değil ondan sonra bir baktım spor sürem azalıyor günde 3 saat civarı kardiyo yapabilirken 1 saati zor geçiriyorum sonra hemen topladım diyeti devam ettim şuan yaklaşık olarak 87 kiloyum yavaş yavaş düşüyorum sadece azim ve sabır abi devam et :)
     
  16. MoRRuk
    Offline

    MoRRuk Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2017
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende 1 yılda 35 kilo verdim. Ama sadece 3 ay kadar kardiyo yaptım, sonra vg ile devam ettim. Yağdan kasa geçiş çok yavaş olduğu için bir sarkma meydana gelmedi. Şu an 85 kiloyum ama yağ oranını %15 lere düşürdüm. Hedef %10, 3 ay definasyon sonucu işlem tamam olacak. :)
     

Sayfayı Paylaş