Zaman Kısıtı Sebebiyle Antrenman Değiştirmem Lazım - Yorum/Öneri?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cantrivial tarafından 28 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cantrivial
    Offline

    cantrivial Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Selamlar,

    Düzenli olarak ağırlık çalışıyorum, son 1 ayda farklı sebeplerle düzensiz çalışmış olsam da, öncesinde düzenli olarak gidiyordum. Doğal besleniyorum.

    Spora ancak akşam 19:30 itibariyle gidebiliyorum (bi ihtimal bunu 19:00'a çekebilirim). Isınması, antrenmanı, soğuması, giyinmesi falan derken en erken 21:30'da eve geçip yemek yemeye fırsat bulabiliyorum. Bu yemek ve uyku arasında en az 2 saat bırakmaya özen gösteriyorum, etti 23:30. Sabah en geç 6:30'da uyandığım için de, en fazla 7 saat uyuyabiliyorum (ki bu durum en optimum şartlarda geçerli) ve zaman problemi yaşıyorum.

    Antrenmanım haftada 4 gün, 6 hareket, 3x12'ydi bugüne kadar, genelde de izole hareketler çalışıyordum. Ama zaman problemi sebebiyle compound hareketlere yönelip haftada 4 gün, 4 hareket 3x12'ye dönme niyetindeyim. Antrenman programım da aşağıdaki gibi olacak:

    **A**
    Squat (Smith Machine)
    Deadlift (Smith Machine)
    Dumbbell Lunge
    Leg Press

    **B**
    Inclined Dumbbell Press
    Bent Over Row (Smith Machine)
    Dips
    Cable Upright Row

    Öncelikle antrenman programı hakkında yorumlarınızı, sonra da genel önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Şimdiden teşekkürler,
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Programi nerden aldiginizi bilmiyorum ama hareketlerdeki cesitlilik hosuma gitmedi. A gunu sadece bacak var. B gunu pressin db ile yapilmasi, rowun makinada yapjlmasi ve overhead pressin es gecilmesini yadirgadim.

    Bence denenmis programlari tercih etmek daha dogru olur.

    Bir de tabii sadece egzersizleri konusmak yetersiz olur. Haftada 4 gune cikiyorsaniz daha spesifik antremanlar kullanilabilir. Alt/ust vucut gibi, hafif/agir gun gibi.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş