Zıplamak, Bacak egzersizleri..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ayberktartar tarafından 20 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ayberktartar
    Offline

    ayberktartar Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2011
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Değerli abilerim, yaşım 13 basketbolcuyum. Zıplamak için her forumu gezdim. Bacak ve gögüs çok önemli diyorlar. Göğüs için mekik çekiyorum, yaşım için en uygunu bu diye yazmış herkes. Zıplama için calf raises hareketini yapıyorum. Önerilerinizi dinlemeyi can'ı gönülden istiyorum. Bir cümle de olsa öneri yazar mısınız, size güveniyorum. İyi günler...bench_Obench_Obench_O
     
  2. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle merhaba ,

    Göğüs için Şınav , Mide için Mekik çekmelisiniz :)

    Bu sitede zıplamak için bir program var , istersen uygulamayı deneyebilirsin ;
    http://www.hitportal.org/air-alert-3-ziplama-programi-smac-basmak-artik-hayal-degil-d-t205902.html

    Bende yaklaşık 5 yıl basket oynadım. İyi zıplamak için bol Turnike girmeye çalış ve Ribaund kapmaya çalış çok faydası oluyor. Topu olabildiğince yükseğe atıp en yüksekte tutmaya da çalışabilirsin ...

    Spor hayatında başarılar dilerim ...
     
    ayberktartar bunu beğendi.
  3. ayberktartar
    Offline

    ayberktartar Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2011
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Teşekkür ederim, Air Alert'ı çok duydum. Onu da soracaktım, boyumla ilgili sorun falan çıkartmaz değil mi o program ?
     
  4. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Zıplama programnı bire bir uygalamadım.

    Ancak , boy uzamana olumsuz bir etki yapacağını düşünmüyorum. Sonuçta basketbolda her daim zıplıyorsun , turnikeye girerken , ribaunda çıkarken , hava atışlarında , bloklarda vs. her harekette hemen hemen zıplama lazım olduğu için boyunun uzamasına olumsuz bir etki yapacağını düşünmüyorum...

    Ama tercih yine de senin , kolay gelsin :)
     

Sayfayı Paylaş