yoğun iş temposunda antreman ve supplementler.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve tichondrius tarafından 1 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tichondrius
    Offline

    tichondrius Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Geçen yıl 1 yıl boyunca sporumu yapmış ve 56 kilodan 69 kiloya cıkmıştım. 8 ay ara verdim ve tekrar spora başlıyorum.
    Sormak istediğim soru ise ; işim gereği en fazla haftada 3 gün gidebilecegim spora (çok nadir bazı haftalar 4 olabilir) antremanımı nasıl yapmalıyım? Hep total vucudmu calışmalı yada her hafta farklı bölgelermi ve günde 6 saatlik uyku spor yapmama engel olurmu? Bu durumlara göre bana hangi supplementleri önerirsiniz? kafamda şunları belirledim; optimum mass gainer , Bpi sport build hd , animal pak ve MVP BCAA 5000 BCAA Powder Ultra .
    Boyum . 1.77 cm kilom 67 yağ oranım %12 (tabi makinaya göre). Şimdiden teşekkür ettim
     
  2. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Makinede gösterilen yağ oranlarına güvenme. Makina işte ne kadar doğru değer verebilir ki?
     

Sayfayı Paylaş