Yeniyim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Emnekin tarafından 13 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Emnekin
    Offline

    Emnekin Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 15 yaşındayım 3 aydır Cardio çalışmaları yapıyorum ve 85 kilodan 70 düştüm yağ oranımda %21
    %13 düştü

    Şimdi abartılmıçak bi şekilde bücüt geliştirme yapıcam açıkcası bir çoğu kişi kendi ağırlığınla çalış diyorlar örneğin(barfiks şınav squat filan) ama pek çalışmayı sevmiyorum aslında pekde şınav barfiks çekemiyorum şınav max 4 barfiks yarım 4 açıkcası Serbes ve makinalarda dağa zevkli geliyor şimdi size sorum şu

    1.Spor sırasında kilo alırmıyım bolça protein ağırlıklı beslenicem
    2.Serbes ağırlıklar örnegin(Dambıl.halter) gibi boy uzamasını durdururmu.
    3Serbes ağırlıklarmı daha iyi yoksa makinelermi vucüt geliştirme acısındanda

    Boy:176
    Kilo70
    Yaş:15

    Not:amacım abartılacak bi şekilde değil ama fit bi vücut yapıp onu hep orantılı tutmak ayrıca çok ağırlıklar altına girmeden haftanın 5 günü 35 dk vücüt ve 25 dk Cardio iyimi
     
  2. Ahmet0141
    Offline

    Ahmet0141 Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor sırasında kilo alman beslenmene bağlı normalde aldıgın kaloriden fazlasını alman sana kilo olarak geri dönecektir sanırım, ayrıca yağlı gıdalarla o koloriyi doldurmanı önermıyorum yoksa eski kilona dönebilirsin temiz bi bulk dönemini öneriyorum yani
    Fitness herhangi bir şekilde boy uzamasını etkilemez böyle bir soru kafanda olmasın
    Serbest ağırlık kesinlikle daha iyi oldugunu savunan abileri gördüm.. ama bu sporu sadece kendi ağırlıgınla yapıcagın anlamına gelmiyor açıkcası ben antremanlarımı genelde makinalarla yapıyorum serbest ağırlık her haraket ıcın uygun olmuyor
    ama her antremana en az 1-2 serbest ağırlık koymanın sana ciddi bir yararı olcagını dusunuyorum
    Amacının abartılmıcak şekilde fit bir vucut istediğini sölüyorsun ama vucudumuzu maalesef markette reyondan seçer gibi seçemiyoruz sen antremanını ve duzenlı beslenmeni devam ettir vucudun zaten emeğinin karşılıgını verıcektır
    Başarılar!
     
  3. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    1.Spor sırasında kilo alırmıyım bolça protein ağırlıklı beslenicem

    Kilo alirsin fakat bu kilo buyuk oranda kastan kucuk oranda yagdan kaynaklanir. Hatta yag oranini bile dusurebilirsin.

    Ama bu sana bagli. Eger duzgun beslenmezsen yagkanabilirsin de

    2.Serbes ağırlıklar örnegin(Dambıl.halter) gibi boy uzamasını durdururmu.

    Hayir durdurmaz.

    3Serbes ağırlıklarmı daha iyi yoksa makinelermi vucüt geliştirme acısındanda

    Arkadaslarinin dedigi hareketler daha iyi. Barfiks, sinav, squat. Bu hareketlerle baslayip gelisen makinalara gectiginde daha iyi sekillenir.

    Makinayla baslayip makinayla kalan kisinin gelisimi bir sure sonra durur. Bilincli calismazsa vucudunda orantisiz gelisen mekanizmalar olusur.

    En iyisi serbest agirlikla bilesik egzersizler.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  4. berkay7743
    Online

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    987
    Beğenileri:
    595
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    yağ güç vermez yağ alma clean bulk yap tabi benim gibi 2 yılda yapılacak kolu 1 yılda yapacaksan dirty bulk tavsiye etmem yarışma hedefiniz yoksa bunu 2 kere dirty bulk yaptım bir başındayken biri geçen sene hedefim ikisindede yarışma idi o yüzden clean bulk sizin için en iyisi yağlanmamaya sadece kas almaya özen gösterin
     

Sayfayı Paylaş