Yeni basladim taktik

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve FaiLeD tarafından 1 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. FaiLeD
    Offline

    FaiLeD Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir
    Merhaba abilerim,kardeşlerim
    Bu spora heves ettim yaşım 16 boyum 1.80 kilom 70 yag oranimda tahminimce 17 18 falandir.Sizlere birkac sorum olacak
    Protein tozu aminoasit vs. Ilk gundenmi kullanilmali birkac ay sonrami
    Yag yakimi icin onerebilceginiz supplementler
    Benim icin beslenme programi calisma programi onerebilirseniz sevinirim salona yazilmadan once sorularimi burda paylasmak istedim cevaplarsaniz sevinirim
    Herkeze hayırli günler dilerim
     
  2. ArL
    Offline

    ArL Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    1) Suplement kullanımı 3 yada 4 ay sonra başlayabilirsin. Sebebi biraz spor salonlarında takil ne nedir nasıl kullanılır göre göre öğren.
    2) Yağ yakmak için supplement yoktur tek yağ yakıcı vardır temiz beslenmek ve kardiyo antremanı yapmak.
    3) haftada 3 günle başlayabilirsin çalışmalarının sonuna 20 dk kardiyo ekleyebilirsin.
    1.gün: ön kol sırt
    2.gün:arka kol göğüs
    3.gün: omuz bacak

    Yemeğe gelince: 140 gr protein 140 gr karbonhidrat 70 gr yağ alabilirsin noktası noktasına uygulamak zorunda değilsin civarında dolaşabilirsin.
     
  3. kimyamuh
    Offline

    kimyamuh Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    yaşın çok genç. supplement almana bence hiç ihtiyaç yok. supplementler mucizevi şeyler değil. ille de kullanacam dersen en az 5 ay spor yaptıktan sonra almanı tavsiye ederim. yağ yakmak için supplement yok. saçma salak yağ yakıcı zımbırtılar var, etkisi yok çoğunun. zayıflatanlar ise ilacı bıraktıktan sonra x2 kilo aldırıyor. en güzel yağ yakımı kardiyo ile olur. hatta HIIT antrenmanı ile olur. bilmiyorsan araştır derim.

    gelelim çalışma programına. abicim şunu unutma yaşın çok genç olduğundan ne yapsan sana yarayacak, bizim ilk üç aydaki hedefimiz kaslarının ve eklemlerinin hareketlere yavaş yavaş alışması. o bakımdan kesinlikle full body programlarını tavsiye ederim.bu çeşit programlarda amaç ; her antrenmanda vücudun bütün kaslarını çalıştırmak. ama öyle çılgın ağırlıklarla değil. vücudun tüm kas gruplarını çalıştıracağın için kilolar düşecektir. vücudun antrenman yapmaya alışınca ki bu da 3 ay sonra oluyor , kas gruplarını ayırıp öyle antrenman yapabilirsin.
    forumda full body workout( program, antrenman ) yazarsan bir sürü güzel program çıkacaktır. onlardan biri al yap. ya o neydi bu neydi demeden uygulamaya başla. dediğim gibi amaç seni üç ay içinde spora alıştırmak ve vücudunu orta seviye spora hazırlamak.

    ve ve en önemlisi beslenme. bu işin % 70 i beslenme gerisi antrenman. eğer kilolu olduğunu düşünüyorsan bir diyetisyene gitmeni tavsiye ederim. hatta annen ile filan gidersen daha güzel olur. çünkü yemekleri o yapıyor.

    önerilerim bu şekilde ,iyi sporlar dilerim
     
  4. FaiLeD
    Offline

    FaiLeD Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir

    Önerileriniz için teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş