yeni başladım yaptığım programa tavsiye bekliyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cilek77 tarafından 28 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cilek77
    Offline

    cilek77 Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar biraz geç oldu ama 30 yaşında vucut geliştirmeye başlayabildim.Allahtan eskiden basket falan oynamışlığım var o yüzden durum çok da kötü değil ( tabi bence ).1 aylık ısınma turlarından sonra aşağıda yazan bir porgram verildi spor salonundan.Benim sorularım aslında size klasik gelebilir ama genede cevap verirseniz sevinirim.
    1-[FONT=&quot] [/FONT]Aşağıdaki programa göre vucudumun şekle girmesi ne kadar bir süre alır
    2-[FONT=&quot] [/FONT]Bazı günler tam set çıkaramıyorum o zamanlar ne yapmalıyım.
    3-[FONT=&quot] [/FONT]Boy 1,85 cm , kilo 91 kg 5 kilo kadar yağda vermek istiyorum.Beslenme programı olarak bir öneriniz varmı.Hem antreman öncesi hemde sonrası için. Protein tozu almak istemiyorum.
    Ve tabi bunların yanında sizlerin tavsiyeleri varsa onlarıda duymayı isterim.

    Hareketlerin tam olarak adlarını bilediğimden anlatmaya çalıştım umarım başarılı olmuşumdur kusura bakmayım.her hareket 12×3 setten yapıyorum

    Pztesi: Benc press ( 45 kg) , adını bilmediğim 10 kiloluk dambıllarla yatarak yanlara açma hareketi,paralel bar ile biceps 10 kg, iki adet 10 kilo ile biceps, alette triceps 20 kg, tekli dambılla yukarı kaldırım enseye indirme ile triceps 10 kg
    Salı: makinada bir omuz hareketim var ,10 kiloluk dambılları vucudun yan tarafından düz bir şekilde omuz seviyesine kaldırma, sırt hareketi olarak iki aletli hareketim var ve squad yapıyorum

    Hergünün sonunda crunch , ayakları indirip kaldırma ve superman dedikleri bir hareketi yapıyorum.30 dakikada nabız 130 seviyesinde yürüyüşüm var.

    İki günlük program sonrası 1 gün ara tekrar iki günlük program hafta sonlarıda fırsat buldukça cardio yapmaya çalışıyorum.
     

Sayfayı Paylaş