Yeni başladım ve birkaç sorum olacak.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve WhiteCollars tarafından 6 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. WhiteCollars
    Offline

    WhiteCollars Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Osmaniye
    Öncelikle herkese merhaba. Fitness a başlayalı 1.5 ay oldu. Boyum 1.70, nisan ayında 16 yaşına gireceğim kilom 61. Fakat vücudumda yağlar var. Bel bölgem: 85. Kol:29 . Omuz:105. Göğüs:90. 1.5 ay geçti fakat bel bölgemi istediğim kadar inceltemedim. Kardiyo olarak antreman öncesi 5 dakika koşu bandı var. Antreman sonrası 15 dakika koşu. Ek olarak bir şey yapmam gerekiyor mu öncelikle bunu öğrenmek istiyorum. 2. olarak kollarım zayıf. Göğüs antremanlarında Incline press te Kaldırdığımız demirin ağırlığı 22.5 . 2.5 kiloda yanlara takıyorum ama 6 da tıkanıyorum. Son olarakta Boy tabii ki herkes gibi. Bunla ilgili olarak baya araştırma yaptım. Bacak press ve squat yapmıyorum. Barbell curl unda gelişimi durdurma ihtimalinin olduğu söyleniyor fakat konu omurgaya yapılan bası diye biliyorum bunun hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba.
     
  2. KutsalSpartacus
    Offline

    KutsalSpartacus Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2014
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    232
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Çorum
    Öncelikle boy için basketbol oynamak ve süt içmek herkesin yaptığı şey, faydasını da gören oluyor. Barfiks de öneririm. Yaşın genç daha uzarsın rahat ol. Vücut geliştirme doğru yapıldığı takdirde boy uzamasını engellemez, uzmanlar da söyler bunu. Göğüs kasları için yüksek bir ağırlıkla başlamışsn, sağda solda ben 150 kilo bench basıyorum diyen adamlar 100-125le başlamadı bench'e emin ol, bir çoğu boş bar kaldırarak 20-30 kiloyla başladı. Sen de öyle yap ağırlığı düşür. Koşu yapacaksan da interval şekilde yap bunu (yani kısa deparlar şeklinde, bir dakika son sürat koş bir dakika koşma dinlen, nabız düşüp yükselsin daha iyi yağ yakarsın). Bel için de karın egzersizleri var bel kenarına yönelik koşu yerine onları yaparsan bu amaç için daha verimli olur. Kolların zayıfsa curl hareketleri yap kalınlaşır elbet. Aklına takılan başka bir şey olursa mesaj at elimden geldiği kadar yardım ederim. Başarılar.
     
    ArnoldBody bunu beğendi.
  3. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Benimde yaş 16 boy için esneme hareketlerine başladım yararını görenler var antrenmandan sonra sende yapabilirsin hem yaptığın antrenmanada yararlı oluyor .
     

Sayfayı Paylaş