Yeni başladım sorularım var

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve guresci 57 tarafından 4 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar size birkaç sorum var :
    1)6-7 kg fazlam var hergün kardio yapıyorum doğru mu?
    2)göğüs ve arka bacak sıkılaştırma hareketleri yapsam boyum kısa kalırmı?
    3)Kardiyodan sonra agırlık antrenmanı yapmalımıyım
    4)Antrenmandan sonra ton balığı yesem olur mu?
     
  2. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Agirlik antremanindan sonra 20 dklik HİİT kardiyo yapman daha dogru olur hergun kardiyoya gerek yok

    3310 Cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    her gün 1 saat felan 7km koşuyorum koşmak en sevdiğim spor bide basketbol koşuyu da interval şekilde yapıyorum her gün koşarak daha kısa sürede sonuç alamazmıyım?
     
  4. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Hizlica verilen kilolarda sarkmalar meydana geliyo ve saglikli olmuyo tavsiyrm beslenmene dikkat ederek gunde 1 saat kosuya gerek kalmadan daha iyi gelisim olcagini dusunuyorum

    3310 Cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    peki agırlık antrenmanı yapmadan verske bir sıkıntı olur mu
     
  6. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Neden agirlik antremani yapmak istemiyorsunki

    3310 Cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    boyumun kısa kalmasından korkuyorum
     
  8. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardesim oyle bi olay soz konusu degil sen gonul haratligiyla agirlik antremani yapabilirsin

    3310 Cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Her gün kardiyo yapman doğru olmaz
    göğüs ve bacak çalışma ile boyun kısalmaz ama yinede için rahat edecekse squatta çok ağır girmezsin olur biter
    Antrenmandan sonra kardiyo daha verimli olabilir
    Antrenmandan sonra süt ve yumurta daha iyi olur
     

Sayfayı Paylaş