Yeni Başladım, Programımı Değerlendirir Misiniz?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Kreus tarafından 17 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Kreus
    Offline

    Kreus Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    20 yaşındayım. 180cm 78 kilo civarıyım. 3 kere gittim salona henüz. Bazı hareketleri ağırlık çok hafif olmasına rağmen yaparken çok zorlanıyorum ve yarıda bırakıyorum. Programımı yazayım:
    15 Dakika cardio
    Twist 2x200
    Side bend 2x200
    Knee up 4x20
    Roman chair sit up 4x20
    Incline bench press mach. 3x12
    Butterfly 3x12
    Chest Press mach. 3x12
    Shoulder press mach. 3x12
    Lat pull down 3x12
    biceps mach. 4x20
    Push down 4x20
    10 dakika cardio

    Salondan çıkmam neredeyse 1.5-2 saat sürüyor. Özellikle Inc. Bench press ve Shoulder press'te çok zayıfım. Yıllardır spor yapmayan bünyeye ağır geliyor sanırım program. Siz ne düşünüyorsunuz?
     
  2. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Karın hareketleri için 4 x 20 makul olsa da triceps ve biseps için fazla, ağırlığı arttırıp 12 tekrara çekebilirsin.. Twist ve side band fazla baya.. Özellikle side band hareketi belin yanlarını inceltmekten ziyade oblik kaslarını büyüttüğünden tavsiye etmem onun yerine scorpion plank, windshield wiper vb. haraketler daha makul. İnc bench ve shoulder ı 3 x 8 e çekebilirsin.. Başlarda zorlanman normal, zamanla hamlık atılır..

    ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Kreus
    Offline

    Kreus Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Pardon yanlış yazmışım. Biceps ve Push down 4x10 olacak :).
     

Sayfayı Paylaş