Yeni başladım fikir/öneri bekliyorum

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve betteringmyself tarafından 15 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. betteringmyself
    Offline

    betteringmyself Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar merhaba,
    3 hafta önce salona başladım. Daha önce ara ara gidip gidip bırakmışlığım var. Amacım öncelikle yağ oranımı azaltmak sonra da t-shirtün altında kaslar belli olmasa da gömlek giyince hoş bir görüntü olması :) Bunlar ilk fotoğraflarım. Görüldüğü gibi çok iç açıcı değil. Açıkcası çok düzenli gidemedim. Ortalama haftada 2-3 kez gittim. Ama 2-3 kez de dışarıda yürüyüle çıktım.
    En iyi yaptığım şeyler bol su içmek, bir de daha önceden diyetisyene gittiğim için sağlıklı beslenmeyle ilgili bilgim var. Yağlı şeyler çok sevmiyorum. Yeşil çay içiyorum haftada 2 gün gibi.

    Yaş: 28, Boy: 175
    Başlangıç kilo: 95.3
    2 hafta sonra: 92.7
    Bugün: 92.4

    Sizden genel olarak tavsiyeler istiyorum.
    Kardiyo - ağırlık - kardiyo doğru bir yöntem midir? Bazen hala enerjim oluyor sonradan tekrar ağırlıklara devam edeyim mi?
    Bir de eski hocam, ilk başarda karın (mekik) çalışma demişti. Kas olur yağlar erimediği için de karnın şiş durur demişti, siz ne öneriyorsunuz?
    Ayrıca hafta sonu için sabah mı yürümek daha iyi gelir, akşam geç vakit mi? Aç karnına mı yoksa yemekten biraz sonra mı?

    Şimdiden teşekkür ederim
    Herkese kolay gelsin

    Ekran Resmi 2015-08-14 23.44.37.png Ekran Resmi 2015-08-14 23.46.54.png Ekran Resmi 2015-08-14 23.28.31.png
     
  2. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    10 dk ısın sonra yarım saat ağırlık calıs sonra yarım saat kardiyo yap sabah bi kahve iç öyle yürüyüs yap eve gelip az karb bol proteinli güzel kahvaltını et oğlende gene komplex karb + protein aksamda sadece protein alıp günü tamamla mekik çek öyle bi dünya yok kasları sıkılaştır diyetle zaten o göbek gider:)
     
    betteringmyself bunu beğendi.
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş