yeni üyenize yardımm

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve tracy34 tarafından 26 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. tracy34
    Offline

    tracy34 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bayan
    merhabalar. belirttiğim gibi yeni bir üyeciğim. bi konuda sizden yardım isteyeceğim. forumda kadınlar için egzersiz programınızı gördüm ama benim problemim çok başka. bacaklarım üst vücuduma göre dar ve kalçam düz olduğu için dışardan bakıldığında kilolu görünmediğimi aksine çok zayıf olduğumu ve direk bacaklarıma bakıp çırpı gibi diyenler var. ama gel görki üst vücudumda toplanmış ve yerleşmiş yağlarım var. özellikle sırtımın üst bölgesinde ele avuca gelen yağ tabakaları var ve bu beni aşırı rahatsız ediyor. aynı şekilde göbek ve karın bölgem. bi kadın olarak üstüm geniş altım tahta gibi olunca kamufle etmek için istediğim gibi giyinemiyorum. diyet yaptım fakat incelme tüm vücudumda olduğu için yine bu orantısızlığı kaldıramadım. elimde her biri 6 şar kilo olan dambıl ve iki adet egzersiz bandı var. spor salonuna yazılma gibi bi fırsatım yok şuan . evde hedefime uygun uygulayabileceğim bi program var mı acaba? bunun dışında önerileriniz beslenme veya herhangi bir konuda yardımcı olursanız mutlu olurum :(:(
     
  2. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet bir çok şey yapilabilir.Oncelikle o kalçalar i squat lunge gibi egzersizlerle buyutucek ve tas gibi yapacaksın.Ayrica yürüyüş te çok yiyi gelecektir

    Daha sonra ust vücut için fazla mekik çekebilirsiniz.

    Ayrica bölgesel yag yakimi maaleswf yok.Yag yakimi tum vücutta olur.



    Yani kisaca formül

    Bol bol bacak ve kalca egzersizleri yürüyüş protein ve sebze (balık vd tavuk gogus eti) agirlikli beslenme ve yağ yememek
     
  3. IOktayI
    Offline

    IOktayI Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    Koşu çok önemli. Günde 1.5 km koşarsanız ve fitness hareketleri yaparsanız (squat,şınav,mekik gibi) ayrıca fastfood alkol ve sigara gibi zararlı şeylerden uzak durursanız iyi bir sonuç elde edebilirsiniz.
     
  4. tracy34
    Offline

    tracy34 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bayan
    tavsiyeleriniz için teşekkür ederim . ama benim evde uygulayabileeceğim hedeflerime uygun bi program yapabilecek birileri var mıdır
     
  5. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bir hafta sonra tatilden dönüyorum bir program hazirlarim bana ulaşmaya çalışın
     

Sayfayı Paylaş