Yeni çalışma sistemim müthiş kas agrıları

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Youngfit9 tarafından 17 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Youngfit9
    Offline

    Youngfit9 Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba
    Size yeni çalışma sistemi anlatıcam

    Biraz push pull legsi andırıyor

    1. Gün
    Squat 5x8
    Lunge 5x6-8
    Calf raise 5x8-12
    Bench press 5x8-10
    Ve oblik rotasyonları
    2. Gün
    Deadlift 5x5 bazen son set maximum agırlık 2 3 tekrar yapıyorum
    Pulldown 4x8
    Cable row 4x8
    Ez bar biceps curl + triceps pushdown superset 4x8

    3. Gün
    Bench press 5x8
    Overhead press 5x8
    Cable fly 5x8
    Face pull 3x8
    Cable crunch ve leg raise ile bitiriyorum cableyi 4x8-10 leg raise ise dayanabildigim kadar

    Sonra 1 gün rest....
    Ve tekrar devam rutine
    Bu kadar agır idmana dayanarak karbonhidratı yine cok fazla arttırmadan hafif düsük alarak protein yag vitamin ve mineralleri yüksek tutuyorum fikirleriniz ve düşünceleriniz :)
     
  2. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    3 Günlük programlarda günde 2 kas çalışıyorsan eğer biri büyük diğeri küçük olmalıdır. Mesela Bacak ve Göğüs'ü aynı güne almışsın bu çok yanlış, çünkü 2 kas da o kadar büyük ki bir antremanda yeteri kadar zorlayamazsın, anca 2-3 saat çalışırsan yeteri kadar zorlayabilirsin.

    Bence olması gereken şöyle

    Birinci gün Göğüs + Biceps

    İkinci gün Sırt + Triceps

    Üçüncü gün Bacak + Omuz
     
  3. Youngfit9
    Offline

    Youngfit9 Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bacakla gögüs aynı günde degil biraz daha push pull legs tarzı bi program ama fitnessın temel hareketleri squat deadlift ve bench presse fazla önem veriyorum izole hareketleri gereksiz buldugum için minimuma indirdim 2 saat de fitnessda kalamam ya :D zaten 1 saatden sonra kortizon salgılaması başlıyor
     

Sayfayı Paylaş