YENİ BAŞLADIM YARDIMLARINIZ İÇİN İÇERİ LÜTFEN

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mcahit.18 tarafından 24 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mcahit.18
    Offline

    mcahit.18 Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba foruma 23:45 24.12.2013 itibariyle katılmış bulunmaktayım ve bodye hevesimde 2 gün önce başladı karar verdim ve hemen başladım fakat bir kaç sorum olucak ilk 2 gün agrılarım fazlasıyla oldu elbise vs degiştiremedim bile ama şuan azaldı ama ben programım hakkında danışmak istiyorum ve protein yag yakıcı vs şuandan almamı önerirmisinz yani bana önereceğiniz herşey için ayrı ayrı teşekkür ederim vücüt tipim ne vs antremanlarda herşeyde zorlanıyorum 20 kg kaldırıyorum çok hamım daha öncesine ait 1 şınav mekik bile çekmemişimdir bu bir dez avantaj biliyorum yardımlarınızı bekliyorum

    yaşım 19 kilom 76-77 arası degişiyor boy 1.82

    [​IMG]

    http://u1312.hizliresim.com/1j/s/vv893.jpg

    bu sporun ne kadar azim ve zaman istediginin farkındayım yorumlarınızı bekliyorum ve birde bana programım agır geliyor sizce nasıl bir program

    yalan yok mekik vs 100 er 200 er tane yapamıyorum ama digerlerini tam olarak yapabiliyorum 20 kg da.
    BİSİKLET:10 DAKİKA
    MEKİK:100 ADET
    MİNDER CROUNC :200 ADET OMUZ MAKİNE:3X8 CHESSPRESS 3X8 MAC FLY 3X8 PULDOWN 3X8 ISTASYON ROWİNG 3X8 PUSH DOWN 3X8 BARBELL CRULL 3X8 ÖN KOL 3X8 LEG EXTENSİON 3X10 LEG CRULL 3X10 OBLİĞ 5 DAKİKA HER GÜN AYNI BU ŞEKİLDE YORUMLAR İÇİN HERKESE TEŞEKKÜRLER ŞİMİDEN
     
  2. oğuzhan1909
    Offline

    oğuzhan1909 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Oncelikle senin icin hayirli olsun kardesim soyle baslayayim agirliklari antremanlari bukadar kafana takma hocani dinle hareketleri dogru yapmaya ozen goster iyi beslenmeye dikkat et bu forum senin icin nimet hergu. Yarim saat 1 saatini foruma ayir ilk ay aklina takilanlari arastir not al uygula .Su kadar kilo takintilarina girme onune bi zaman siniri koyma sadece ogrenmeye calis dogru adimlar at ve aceleci olma .İyi calismalar tek ekleyecegim bence vucut tipine gore 8 tekrar az olur 10-12 tekrar yapabilirsin diye dusunuyorum BENİM GORUSUM herkeze danisabilirsin
     
  3. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.245
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş