Yemek programı öneri

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ahmet117788 tarafından 25 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ahmet117788
    Offline

    ahmet117788 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Arkadaşlar okula gidiyorum yaşım 17 boyum 185 79 kiloyum ve saat 12.30da okula gidiyorum saat 7 de evde oluyorum ve çalışmaya ne zaman gitmeliyim ve yemegi ne zaman yemeliyim ben şöle düşünüyorum

    saat 10 11 kahvaltı 12de meyve felan kuruyemiş ne varsa
    ardından okul için bi ekmek arası çokokrem gibi şeyler yani onuda saat 2de yesem
    saat 5 de 5.30 da meyve elma erik ne varsa yerim
    okuldan çıktıktan sonra ise eve gidip giyinip bi elmayla yola çıkarım salona gitmek için nasıl olur böle ? yanlışları düzeltirmisiniz bide
    gelişmek için protein lazımya hergün evde tavuk et olmuyor kanat felan olmuyor
    o günlerde ne yapmalıyım ? siz nasl yapıyorsunuz
     
  2. yeye
    Online

    yeye Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Her öğünün olmasa bile en azından ana öğünlerde protein almaya bak. Sabah kahvaltisinda yumurta peynir süt gibi ürünlerden protein ihtiyacının bir kısmını karşılarsın. Öğlen hiç protein alamıyorsun. En azından cokokrem gibi yüksek şekerli basit karb içeren urunler yerine daha komplex karb (bulgur gibi) tüket hem antrenmani da daha verimli geçirirsin. Ve aksam antrenmandan sonra kesinlikle et tavuk veya balık gibi protein içeren besinleri ihmal etme. 79 kilo isen en azından kilonun 1 buçuk katı protein al. Yani 120 gram al minimum.

    LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    ahmet117788 bunu beğendi.
  3. Endorphin
    Offline

    Endorphin Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Bence ; 08:30-09:00 gibi sağlam bir kahvaltı yap. ( en az 100gram yulaf ezmesi - 6 ya da 8 yumurta 2si tam) saat 10:00'da spor salonuna git. En geç 11-30'da eve gel. 12:00'de sağlam bir öğlen yemeği ye. (250 gram bulgur - 200 gram tavuk göğsü. ) sonra okuluna git. Yarına kadar kafan rahat. Sporu sabah yapmak kadar güzel bir şey yok (bence)
     
    ahmet117788 bunu beğendi.
  4. ahmet117788
    Offline

    ahmet117788 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    teşekkür ederim düşünüyorum sabah gitmeliyim bencede çünkü akşam olunca zırt pırt bişiler cıkar sabah iyi olur
    --- Mesaj birleştirildi, 26 Mayıs 2016 ---
    teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş