yaz programim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve simitci88 tarafından 30 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    bu yaz gercek anlamiyla baslayacagim ve okul acildigindada devam edecegim forumda bayadir varim tum konulari okudum kendime bi program cikardim sizinde yorumlarinizi bekliyorum.yasim 14.5 kendimi fazla zorlamicak sekilde bi program yapmaya calisitm. hareketlerin adini tam bilmiyorum yanlis yazdiysam pardon boyum 1.73 kilom 57 hem 3kg hem5kg dumbell var barfix cekme imkanimda var uzatmadan programi yazim.

    pazartesi
    gogus=sinav cesitleri-butter fly(ama dumbella) yani dumbell i yanlardan tutup butterfly aleti gibi harkt ettiriyorm.
    pazu=dumbelli degisik sekillerde kaldirip indirme

    carsamba
    bacak=agirliksiz squat-kosma-ziplama
    karin=mekik cesitleri

    cuma
    sirt-kanat=barfix ve ters mekik
    arka kol=sinav ve dumbell i degisik sekillerde kaldirip indirme

    her hareketi 3set 8 tekrar yapiym diye dusundum siz ne onerirsiniz
    ince kemikli ve killi bi yapim var boyum fena degil
    bu arada diger insanlarin programlarina baktim genellikle gogus biceps omuz triceps bacak falan diyolar bu insanlar on kol falan calismiyolarmi kimsenin programinda ozel on kol antrenmani gormedim(sitedeki konulari gordum link atmayin) simdiden tesekkurler
     

Sayfayı Paylaş