Yardmcı Olabilecek Varmı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve thamo78 tarafından 14 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. thamo78
    Offline

    thamo78 Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadşlar antrenmanda harektlerin sırası önemlimi? bir arkadşm daha yensn başlaylı fzla olmadı bi gözetmen hcan olsn dedi.hrektleri ynlş yprsan ksların ters çlşır dedı.bu aralarda kslrmda ymuşama var.sertliğini kybetti.hastlgmdn dolayı antrenmanımada 1-1.5 hfta ara vrmk zrnda kldm.blki antrenmnszlktnda olablr ama bna dzgün bi antrenman programı yparmsnz resm anltmlı sırasna göre.spo salonuna gtmk istyrm ama zamanm müsait değil okul ev ev dersane arası maraton.ee haliyle vücud yrgnlgnuda thmn edrsnz.oyzden evde dumbelle ypabldgm kdrıyla glştrmeye çlşyrm.bna uygn bı antrenn programı ve nsl beslneblecegm hkknda blgı veebleck bri varsa svinrim.bu arada unutmdn ben dha önceden 106 kiloydm şuan 63 kiloyum.boyum uzn olduğu için braz zayf gsteryorum. boy:1.78 kilo:64 yaş:16
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence forumu iyice oku
    İstemediğin kadar program vs bulursun
    Artı hareket sırası çok çok önemlidir
     
  3. thamo78
    Offline

    thamo78 Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    hareket sırasını nasıl ayarlyablrim ?
     
  4. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    gögüs biceps
    dinlenme
    sırt triceps dinlenme
    bacak omuz dinlenme seklınde calıs ayrıca hareketlerın ısmını youtubede yaz ordan gorursun yapılısnı
    bence salona git hoca mutlaka proğram cıkarır yardımcı olur vede evde yapılan hareketler sınırlıdır
    dambulla
    biceps dambul curls 3*8
    hammer curls 3*8
    concertıon curls 3*8
    ertesi gun
    triceps
    dambul trceps extention 3*8
    seated dambul triceps press 3*8
    kickback3*8
    ertesı gun
    omuz arnolud dambul press 4*10
    lateral raise 4*10 dambul front raise 4*10
    ertesı gun bacak
    dambul calf raise 4*10
    dambul deadift 4*10
    dambul lunge 4*10
    dambul squat 4*10
     
    Son düzenleme: 14 Ekim 2012
    thamo78 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş