yardımcı olurmusunuz ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ender çelik tarafından 2 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ender çelik
    Offline

    ender çelik Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar 21 yaşında 1.84 boyunda 140 kiloyum vücüt yapım beni oldugum kiloda göstermiyor . arkadaşlarım ve cevrem den 100 kg nun uzerınde tahmınler almıyorum ama haliyle ben bu konudan kişisel olarak cok rahatsızım . konuya gelirsek Hardline CLA One (1000 Mg CLA) ve Multipower L-Carnitine Liquid Forte 1800 Mg alıp ikisini birlikte kullanmayı dusunuyorum tabiki spor eşliğinde diet yapamıyorum ve yemek yeme ıstegımı kontrol altına alamıyorum son 4 senedir 140 kiloyum ne kilo alıyorum ne kilo veriyorum sadede gelicek olursak sizden bu iki suplementin kullanımı benım ıcın dogrumu ve yemek yeme konusunda yapabileceklerimi sizlerin bilgisine danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim . iyi günler :)
     
  2. aseraser123
    Offline

    aseraser123 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo vermek istiyorsan İlaçla olcak şey değil Beslenmeni iyi dozunda tutcaksın Diyetisyende bazal metabolizmanı ölçdür 2000 se günlük 1.500 alcaksın 500 acıklada kilo vericeksin l -carnitin tarzi cla tarzı şeyler düzensiz kullanımda vücudun organlarını zorlar tavsiye etmiyorum 100 tl vericegine tavuk et v.b beslenmene harca Hızlı vermek istiyorsanda Hergün kardiyo yap
     
  3. ender çelik
    Offline

    ender çelik Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    internetten yaptığım ölcümlerde metobalizma hızım 2761.2 vki 41.35 cıkıyor. işte anlatmak istediğimde kardeşim yemek yeme icme isteğimi kontrol edemiyorum . nerdeyse sürekli bir aclık hissim var . zaten bahsettiğim ilaçları spor eşliğinde ve en az 3 ay düzenli kullanmayı düşünüyorum .
     
  4. Yunusilkay
    Offline

    Yunusilkay Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük 170-200 gr protein alıp, 100-120 gr karbonhidrat alırsan neden olmasın. Beslenme her şeydir.
     
  5. ender çelik
    Offline

    ender çelik Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    işte ben onu ayarlıyamıyorum yani demek istediğim acıktıgım anda yemek ayırt edemıyorum yanı :) ne varsa onumde yada ne bulursam o anda hafif bi hırcınlık bir an once ciddi bir beslenme isteği oluşuyor . öncelikle daha önce bir kaç kez diet yapmayı denedım ama aynı gun yalan oldular :) sanırım olay dediğin gibi ne yediğinle ilgili . ben beslenmeyle alakalı olarak pek bilgi sahibi degilim ama bakarsak bir yumurtada 6 grm protein var tamam kabaca bi hesaba bakarsak gunde 30 tane yumurta yemek icab ediyor :)
     
  6. Yunusilkay
    Offline

    Yunusilkay Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Günde 30 tane yumurtaya falan gerek yok. Protein çeşitliliği de önemli tavuk Göğsü vs. Yapacağınız şey belli gerisi iradenize kalmış ama size şunu söyleyeyim sadece 1 hafta dayanmayi deneyin ondan sonra zaten alisacaksiniz

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. ender çelik
    Offline

    ender çelik Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    deniycem kardeşim. çok teşekkür ederim ikinizede .
     

Sayfayı Paylaş