YAPILAN KASI KORUMAK İÇİN GEREKENLER ? !

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Kadir- tarafından 23 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Kadir-
    Offline

    Kadir- Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Merhaba,
    Arkadaşlar sorum şu örneğin 75 kilo bir adamım ve 8-9 ay çalıştım güzel yağsız bir vücuda kavuştum ortalama günde kilo başına 2 gram yani (150 gram) protein alarak..
    Sorum şu örneğin 8-9 ay sonunda 80 kilo oldum antreman yapmadığım zamanlarda kası korumak için yine 150 gram protein mi almam lazım yoksa sağlık forumlarında yazan sadece vücudun yaşamsal faliyetlerini gerçekleştirmesi için gereken kilo başına 1 gram protein ile vücut korunurmu ? Örneğin: 9 ay sonra 80 kiloysam güzel bi vücudum olduysa , sporu bırakıp eskisi gibi kilo başına 2 gram yerine 1 gram alsam kütlemi korurmuyum ? cevap veren herkeze şimdiden teşekkürler :))
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Kas larini seviceksin,ve antremanlara devam ediceksin yoksa ben 9 ay yaptim artik bunlari koruyim hep böyle kalsin yok böyle bir dünya.
    --- Mesaj birleştirildi, 25 Haziran 2014 ---
    Kas larini seviceksin,ve antremanlara devam ediceksin yoksa ben 9 ay yaptim artik bunlari koruyim hep böyle kalsin yok böyle bir dünya.
     
    Kadir- bunu beğendi.
  3. antinkuntin
    Offline

    antinkuntin Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    ODTÜ
    8-9 ayda geldiğin seviyeyi korumak için antrenmana devam edip yeterli proteini yine alman gerekiyor. O seviyeye geldikten sonra sporu bırakayım vücudum aynı kalsın diye bir şey yok. Çünkü kas oluşması bir modifikasyondur. Çevresel şartlara bağlı bir modifikasyon. Çevresel şartları değiştirirsen (örneğin spor yapmayı bırakmak gibi) vücudun da ona göre modifiye olur,i yani kuvveti ve kaslarının hacmi azalır zamanla.
    Bi de şu protein kısmını bi araştır derim, günde kilo başına 2 gr doğru bir rakam mı, yoksa birileri bize fazladan bir şeyler mi sattırmaya çalışıyor...
     
    Kadir- bunu beğendi.
  4. Stope1
    Offline

    Stope1 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2012
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Ben antrenman yaptığım yada yapmadığım günlerde kaslarımı korumak için yatmadan önce ve sabah kalktığımda protein ağırlıklı küçük atıştırmalar yapıyorum(peynir,süt,yoğurt vs.)
    off günlerde ekstradan yaptığım yada yapmadığım bir şey yok normal günlük beslenmemi sağlıyorum.yine her öğünde protein alımına dikkat edilmeli
    --- Mesaj birleştirildi, 25 Haziran 2014 ---
    Ben antrenman yaptığım yada yapmadığım günlerde kaslarımı korumak için yatmadan önce ve sabah kalktığımda protein ağırlıklı küçük atıştırmalar yapıyorum(peynir,süt,yoğurt vs.)
    off günlerde ekstradan yaptığım yada yapmadığım bir şey yok normal günlük beslenmemi sağlıyorum.yine her öğünde protein alımına dikkat edilmeli
     
    Son düzenleme: 25 Haziran 2014
    Kadir- bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş