yaş 17 yeni başlıyacağım ??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve quaresma34 tarafından 8 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. quaresma34
    Offline

    quaresma34 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar ben izmirden yazıyorum.
    yaşım 17 kilom 86 boy ?
    ben bir spor salonuna yazılcam. 2 ay zayıflama daha sonra kas yapmak istiyorum . bnm karınımdakı yağlar ve kalcalarım cok sorun erkek olmama ragmen kalcalarım büyük bundan cok rahatsız oluyorum ?kafa_ ne ler tavsiye ediyorsunuz ?:( fotograf koydum bu vücut ne kadr zmanda toplanır ??
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 8 Ağustos 2011
  2. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Sana tavsiyem al bi bardak cay eline, sırtını iyice geriye yasla ve basla forumu okumaya...

    -Yag nasıl yakılır?,
    -Kas nasıl yapılır?,
    -Suplementler nelerdir ne ise yarar?
    -Yeni baslayanlar icin antrenman programı ne olmalı?

    vs vsvs

    Hepsi forumda mevcut.

    Bir an evvel okumaya baslamanı tavsiye ederim.
     
    Zer0 bunu beğendi.
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    merhaba bende izmirdenim dostum sana bir kaç tavsiyem olucak , eğer zamanın varsa dediğin gibi bir spor salonuna yazıl ve Cardioya önem ver vücudunu Cardio topluyucaktır.Cardio nasıl yapabilirim diyiceksin evet sana tavsiyelerimden bazısı salona yazılsan dahi her sabah kalk sabah sporu olarak 25 dk yürüyüş (ısınma amaçlı) 25 dk koşu yap ama bunları aralıksız yapamazsın onun için dağıt bunu şöyle yap 10 dk yürüyüş 10 dk koşu 5 dk yürüyüş 5 dk koşu ... böyle böyle 50 dkyı tamamlarsın.bi 10dkda ip atla zamanın olursa salonda hocanız bir program vericek o programın sonunda mekikleriniz olucak tavsiyem mekik olarak 4x15 verdiğinde orda takılı kalma insanlar gibi 1 ay geçtiyse o en az 4x25 olmalı 2. ay bittiğinde 4x50 sizin için yeterlidir ve 4x50yi her program sonu yaparsanız vede Cardio yaparsanız karnınızda baklavalar bile çıkar böylece fit vücuda sahip olabilirsiniz tabi spor yanı sıra güzel bir beslenme programı gerekli , bu arada Cardio ekip manı olarak Kondüsyon bisikleti , yürüyüş bandı veya herangi bir yerde yürümek aynı şeyi verir , ip atlamak , merdiven çıkmak size yararlı olucak şeylerdir...Not : Merdivenleri 2şer 2şer çıkın :D Bu arada izmir/bucadan iseniz bu konuda yardımcı olabilirim...
     

Sayfayı Paylaş