Yaş 15 Vücut Kötü.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Brscngznc tarafından 30 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Brscngznc
    Offline

    Brscngznc Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba,

    15 Yaşındayım (1996) 1.84 Boyum var ve 77 Kiloyum. Fakat zamanında oldukça kiloluydum kısa sürede baya kilo verdim ve sanırım kastan verdim bu kiloları. Vücudumu kısaca anlatmak gerekirse kas yok diyebilirim. Göbeğim ve göğüslerim çıkmış durumda. Oldukça yağlı bir vücudum var. Basketbol oynuyorum ve yaza kadar vücudumu baya toplamam, yağlarımdan kurtulmam gerekli. Birazda güçlenmem lazım. Zıplamamda gayet kötü. Sizden istediğim yardım:

    1. Almam gereken dambıl seti falan varsa alırım çalışırım. Çalışmaktan yorulmam. Yeterki faydasını göreyim.
    2. Beslenme konusunda tereddütlerim var. Ne şekilde yemeliyim?
    3. 15 Yaşındayım. Ona göre ağırlık ve hareket çalışmalarını verirseniz sevinirim.

    Yardımlarınızı bekliyorum. Fitness salonu falan gerekliyse giderim. Teşekkürler.
     
  2. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Öncelikle Merhaba,

    Sanırım forumda acil diye konu başlığı açmak yasaktı.Ama ben sorularına cevap vereceğim

    1- Şuan için dumbbell seti seni dahada şişkin gösterir yağ yakma hızın azalır bu yuzden ilk kilo vererek işe başlamalısın.

    2- Sağlam bir diyete ihtiyacın var.En azından 4-5 kilo vererek başlarsan bu spora hem yağ yakımın artar hemde kas gelişimin hızlanır.

    3- Forumda Flexor hocanın evde dumbbell programı var oldukça güzeldir.Ama söyledgm gibi 1-2 aylık diyetten sonra vg ye başlamanı öneririm.
     
  3. Brscngznc
    Offline

    Brscngznc Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Bu kuraldan haberim yoktu üzgünüm. Diyet olayı için forumdan başvurabileceğim bir arkadaş var mı?
     
  4. ugurguven
    Offline

    ugurguven Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    159
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Üni-öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Bahçelievler
    Yağ yakma hızın azalmaz.Ağırlık çalışmanın yağ yakma hızını azaltması gibi bir olay kesinlikle söz konusu değildir.Ağırlık çalışmasında yükselicek olana Anabolic hormonlar Yağ yakımı hızını arttırır.

    Ağırlık çalışmasının yağ yakma hızını azalttığına dair Elinizde kaynak varsa eklemenizi rica ediyorum.


    Sizin yapmanız gereken bir salona yazılıp orada bilinçli bir şekilde çalışma programınızı uygulamanızdır.Forumdan gerekli çalışma ve beslenme programlarını okuyarak ve salondaki hocanızın bilgilerinide dinleyerek kendineze bir sentez oluşturmalı ve devam etmelisiniz.

    Kardiyo ve ağırlık çalışmaları yaparak iyi beslenerek istediğiniz noktaya gelebilirsiniz...
     

Sayfayı Paylaş