Yağ Yakmak ve Kas Yapmak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve YSF-JOSEPH tarafından 14 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. YSF-JOSEPH
    Offline

    YSF-JOSEPH Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar, bu iki şey arasında kalmak artık canımı sıkmaya başladı sizin yorumlarınızı alayım dedim..

    Çok olmasada ben vücudumun yağlı olduğunu düşünüyorum özellikle bacak bölgesinde, aşırı olmasada kendime göre iyi derecede kasımda var.

    Şimdi diyorum ki body den elimi ayağımı çekip sadece yağ yakma programımı uygulasam.
    Yoksa haftada 3 gün body e gidip kalan 2 günde 15 dk koşu, 20 dk bisiklet, 20 dk yatay bisiklet, + ip vs. mi yapsam.

    diyet olayına açıkcası pek girebileceğimi sanmıyorum çalışma bakımından nasıl bişey yapmalıyım sizce.
    yağ yakarken kasların yanmasından korkuyorum tek sorun bu, bu süre içinde body bırakmadan yerimde saymakta istemiyorum
     
  2. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    2 ay boyunca bende senin gibi bu ikisi arasında kaldım ve kararımı verdim ..yağ yakmak +diet+kardiyo bu üçünü seçtim zaten yagsız vucut cok cabuk adele kazanıyor ve parçalı vucuda yöneliyor..üst gögüsün iyi görünüyor başarılar..
     
    YSF-JOSEPH bunu beğendi.
  3. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    ben 2 yıldır 2 si arasında gidip geliyorum. iriyim ama yağlıyım bu sefer yaza dogru yağları yakıcam.bakalım o zaman nasıl gorunucem. merakla beklyıorum yazı =) herkeze ALLAH kolaylık versin.
     
    YSF-JOSEPH bunu beğendi.
  4. YSF-JOSEPH
    Offline

    YSF-JOSEPH Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Dün bu konuyu okudum arkadaşlar sizde bir bakın isterseniz, ihtiyacım olan bilgileri buldum
     

Sayfayı Paylaş