Yağ Yakımında Bütüncül Rehberlik İsteği

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve talhak tarafından 27 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. talhak
    Offline

    talhak Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Merhaba,
    Ben obez sınıfında yer alıyordum ancak çok üst düzey değildi. Daha sonra bisiklet sporuna başladım 1,5 yıl kilo kaybetme amaçlı değil profesyonel amaçlı yaptım. Bu bana o donem çok şey kattı. Millilik derecesine yaklaşırken hayatımı spor üzerinden kazanmak istemediğim için bırakarak kendi işime yöneldim ancak sporu durdurmadım yüzdüm koştum ip atladım. Disipline alışığım anlayacağınız. durum şu ki , vücudumda sporun sağladığı iyi bir kas kütlesi oluşmasına rağmen hala daha azımsanmayacak kadar yağım var. Kas kaybetmeden yağ yakmalıyım. Ancak okuduğum dokümanlarda ki bilgiler fazlasıyla bölük parçık. Ne yapacağımı şaşırdım. İster bana okumam gereken bütüncül kaynaklar onerin, isrterseniz sabah şunu yap bunu yap akşam şunu yap diyin. Vücudum kasa çok uygun. Spor ve beslenmede de irade sıkıntım yok. Tek ihtiyacım olan güvenebileceğim tam bir program. Bir de yağ yakımında ilaçların yeri nedir? Olabiliyorsa ilaçsız yapmak isterim. Burada yapmak istediğim araştırmaya başlamadan önce yanlış bilgilere yonelmemek için sizden rehberlik rica etmem. Şimdiden çok teşekkür ederim.
     
  2. o0Freedom0o
    Offline

    o0Freedom0o Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    aldığın kaloriyi düşürmen lazımki kilo veresin ama kaloriyi düşürürken kaslardanda gitmemesi için yediklerinin çoğu protein olması lazım örn. tavuk,et,balık vs. ve karbonhidratla yağ alımını kaliteli ürünlerden yapman lazım örn. karbonhidrat olarak bulgur,yulaf vs. yağ olarak fındık,ceviz,badem vs. bu şekilde kas kaybın minimuma inerek yağ yakacaksın tabi ben sana kabaca anlattım mantığı anla diye kaloriyi kendine göre ayarla deneme yanılma yoluyla kaç kaloriyle kilo verdiğini öğren ona göre beslen ve besinleri tek öğünde değil bütün güne bölerek ye ve ayrıca su bol tüket elimden geldiğince anlattım yardımcı olmuşumdur umarım :)
     
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    İlaçlar büyük ölçüde hikaye, işe yarayanların da tamamına yakınının kendi zararları var ve obezler dışında kullanılmaması gerekiyor. Program ben yazamam, programa göre beslenmeyi de hep saçma buldum. İnsanın canı ne istiyorsa onu yemesi varken programlara sıkışmayı hiç anlamadım. Bütüncül, herşeyi içerek programı yazayım ben size hemen:
    1-Günlük kalori ihtiyacınızı hesaplayın, google yardımcı olur.
    2-Bunun %20 altında kalori alın.
    3-Vücut ağırlığı x 2 gr protein alın.
    4-Eğer 2 haftada 2 kilodan fazla verdiyseniz günlük kalori miktarını 100-150 arttırın, eğer 1-1.5 kilodan az verdiyseniz günlük kalori miktarını 100-150 azaltın.
    Geri kalan ayrıntılar için çok fazla şey yazılabilir, bu kurallara uydukları sürece bütün ayrıntılar işe yarar. Bunlara uymayanlar işe yaramaz. Kolay gelsin.
     
  4. doLaR
    Offline

    doLaR Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    sana low carb diyetini öneriyorum amaç kilo vermek dememişsin yağ yakmak demişsin madem yapabileceğin en iyi diyet o. kenzo karagöz ü takip et o diyetin detaylarını paylaşmıştı. hatta 40 günde karın kası diye bi projeside var. kendisi de bulk döneminden çıkıyor bu diyetle ve hergün ayrıntılı bi video çekip paylaşcak. kendisiyle birlikte başlayıp güzel sonuç alanlarıda sayfasında paylaşacaktı yanlış hatırlamıyorsam.
     
  5. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    bir yazı vardı yarım yağlı süt bir bbcininer ihtiyaç duyacağı oranda protein yağ ve karbonhidrat oranlarının tam olarak aynısıdır diye bir şey söylüyordu. her gün yarım ya da 1 litre yarım yağlı süt. ve vücut ağırlığının 1.2 katı protein al ondan sonra istediğin antremanı yap kas kaybetmeden yağ yakarsın. diye düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş