Yağ yakımı için beslenme programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve lord_dahaka tarafından 14 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. lord_dahaka
    Offline

    lord_dahaka Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. Aşağıda beslenme programımı ve yapacağım antrenmanı yazdım. Buna göre görüş ve önerilerinizi belirtirseniz sevinirim. Amacım mümkün olduğu kadar fazla yağ yakımı olacak. Body building'e 3 yıl önce başladım. Son 1 yıldır da hiç ara vermeden antrenmanlarımı sürdürmekteyim.

    Boy: 183, Kilo: 85

    Beslenme:

    Antrenman: 2'şer tane dev set girmeyi düşünüyorum. Toplamda 40-45 dakika sürecek antrenmanlar.



     
    Son düzenleme: 14 Aralık 2011
  2. WX
    Offline

    WX Üye

    Katılım:
    29 Mart 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    antalya
    3 yıl yapan birisi için bence cok zayıf bır program bu program beni bile doyurmaz.. yag oranın kaç?foto felan atabılırsen daha saglıklı yorumlar yapabılırız.
     
  3. sadicn1811
    Offline

    sadicn1811 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Sabah yemiş olduğun muzun yarısını öğlen ve akşam yemekleri arasında bir ara öğünde yiyebilirsin. Beslenme Programınız bence zayıf akşam yemeğinde kesinlikle mevsim salata yemenizi önenirim.Sabah kahvaltısında da lor peyniri yemelisiniz . (Lor peyninin 100 gramında yaklasık 19 gr protein ve 2-3 gr kadar yağ vardır buda bu sporla uğraşan kişiler için önemli bir besin kaynağıdır.)
     

Sayfayı Paylaş