Yağ oranımı ölçtürdüm.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Lavezzi tarafından 22 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Lavezzi
    Offline

    Lavezzi Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba beyler size bi kaç sorum olucak şimdi salonda hocaya yağ oranimi ölçtürdüm

    3 ay önce basladim bu spora 3 boy 177 kilo 75,6 yağ orani ise 13,7 idi

    3 ay geçti cardio yapmadim özel bi diyet de uygulamadim sadece yağlı yemekten kaçindim düzenli beslendim şekeri cok tüketmedim colayi azalttim arada kaçirdim ama yine hep özen gösterdim herkonuda
    her bölgemde yaklasik 3-4 cm artiş oldu şimdi tekrar ölctürdüm yağ orani

    boy 178 kilo 73,6 yağ orani 11.1 yaklasık 2 kılo yağ mi gitmiş oldu şimdi vucudum sekilendi eskisine göre ama öyle 2 kılo yağ gitmiş gibi gozukmuyo karnimda felan belki baska yerde gitti ama aynada inceldiğimi farkediyo gibiyim belki psikolojik

    http://www.kozmedshop.com/images/products/00/99/61/9961_buyuk.jpg şu tartiyla ölctü bu tartı dogru ölcüyomu yağ oranini sağ alttakı şekildeyken ölctü
     
  2. WizKhalifa
    Offline

    WizKhalifa Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programcılık
    Öncelikle bu konuda akil vermek icin yeterli birikime sahip olmadigimi söyleyerek basliyayim. Fakat diyet uygulamadan vermis oldugun kilolari sadece yag yaktim diye bakmamalisin. kilo kaybindan dolayi vücudun sekillenmis olabilir ama ben yag ile birlikte kasta kaybettigini düsünüyorum
     
  3. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bana bu yağ ölçümleri biraz traş gibi geliyo özellikle böyle bazı saçma makinelerdeki..


    Ama ölçtürceksen hastaneye git ve ölçtür ben öyle yapıcam en güvenlisi..
     
  4. Lavezzi
    Offline

    Lavezzi Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    WizKhalifa kas kaybettim mi sanmiyorum acıkcasi kaybetmiş olsam ölcü kazanmazdım yani bence kol 30 du suan 34 arkadaşa sordum 2 kılonun tamami yağ değildir su yağ mineral karısımı felan olmustur dedi haklıda bence
     
  5. WizKhalifa
    Offline

    WizKhalifa Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programcılık
    Umarim öyledir Lavezzi, kaldi ki forumda ufak bir arastirma ile soruna cevap bulabilecegini düsünüyorum birkac yerde okumustum cünkü önce yüzden atilmaya baslanir en son ve zor olan karin bölgesi gibisinden makaleler. Fotografimdaki halim hic agirlik yememis,cardiosuz güncel halim. boy:1,75 kilo:76 yag oranim %25 cikmasi acikcasi tedirgin etti benide, neverbackdown'a hak vermemek elde degil
     
  6. Lavezzi
    Offline

    Lavezzi Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    değil abi 25 cıksın valla atlarim bi yerden 25 olmaz vucut yağ oranına göre vucut gorunumleri yaz googleye kıyasla kendini ?
     
  7. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    Yağ oranı % olarak ölçülmüyor mu ? Sen neden basit mantık 13-11 = 2 yapıyosun ki gelen değer % olarak geliyo normal yag kütlesinin kaç kg oldugunu söylemez o sana
     
  8. Lavezzi
    Offline

    Lavezzi Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    13,6 felan derken % i kastettim zaaten ben?
     
  9. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilom 98 ama 70 kilo olup benden göbekli arkadaşlarım var..
     

Sayfayı Paylaş