vardiyalı çalışmak beslenme ??

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve berkay736 tarafından 18 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. berkay736
    Offline

    berkay736 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    sorum vardiyalı çalışan arkadaşlara. Kısmetse yeni bir işe başlıycam. Ve işim vardiyalı olucak kaç vardiya olur onu bilemiyorum. Beslenme programını tam düzene koyuyordum böyle bişey çıktı. Siz neler yapıyorsunuz çok merak ediyorum. Görüşlerinizi alabilirmiyim?
     
  2. A la menth
    Offline

    A la menth Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Konya
    Günde on iki saat mandırada çalışıyorum kaplara koyuyorum bulguru pilavı makarnayı 2lik plastik kaplara her boş vakitte öğün ediyom lor beyaz peynir oradan katıyom zaten satış yaptığım tezgahın hassas terazisinden taze taze :D cantana geceden hazırla kardeş herşeyini.izin al sor ben üstte bi dolap var iki üç shaker gainerımı felan oraya koydum müşteri olmadıksıra yeme halindeyim sürekli.çok kalori ihtiyacımız var malum
     
  3. berkay736
    Offline

    berkay736 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Teşekkür ederim cevap için yalnız benim gecede olucak vardiya ve bu sporda gece uykusu önemli dediklerine göre. 1 hafta gece 1 hafta gündüz falan filan.Yani demem o ki sistemi oturtamıyorum :(
     
  4. A la menth
    Offline

    A la menth Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Konya
    :( yine yeterli uyumaya bak en azından gece de gündüzde olsa .uyku düzeni aslında şart aynı vakit yatağa girip çıkmak yani gece uykusu kadar önemli de yapacak birşey yok aslında yine de kütle kazanmaya devam edersin tabi biraz daha yavaştan.biyolojik saati bozulunca insanın hormonlarda sapıtıyor malum growth hormonumuz gece uykusu takip eden rutin bi uyku düzeni önemli :( kötü olmuş vardıya olayı yani antreman ve beslenmeden daha önemli bence dinlenme uyku olayı
     

Sayfayı Paylaş