Vücut tipim (resimli) ve birkaç soru

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Alican YÜCEL tarafından 9 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Alican YÜCEL
    Offline

    Alican YÜCEL Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    BUNLAR BENİM RESİMLERİM Bİ BAKIP GÖRÜŞLERİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ?
     
  2. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    ektomorf vücut tipi
     
  3. Alican YÜCEL
    Offline

    Alican YÜCEL Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Ayrıcı her gün dumbell(13kiloluklarla 3er set) elmas şınav, klasik şınav, kolay omuz genıslıgınde acık sınav ve barfıks ve ters barfiks çalışmaları yapıyorum.
    --- Mesaj birleştirildi, 9 Kasım 2013 ---
    hadi ya işe bak yaa :)
     
    Son düzenleme: 9 Kasım 2013
  4. buraksaibot
    Offline

    buraksaibot Yeni Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2013
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    28
    her gün olmaz , küçük kas grupları 48 saat, büyük kas grupları 72 saat dinlendirilmelidir.
     
  5. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    kalori alımını arttırmaya bak, çok zayıfsın
     
  6. LoveİsBBal
    Offline

    LoveİsBBal Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşım kaslı olduğunu düşünüyosun da zayıf olduğun için kasların görünüyor . Tam ektomorf vücut tipindesin yemeyi sevmen hacimlenmen en az 6 ayını alır buda maximum verimle gerçekleşir . Ben de yarı ektomorf yapıdayım yani her zaman bölgesel yağlarım oldu ama her zaman da zayıftım .1.89 boyundayım 69.2 kilodan 82.4 kiloya çıktım 6 ayda. Hacimlenmeye çalış bol protein bol karbonhidrat . Yağlanmaktan korkma güzel bi vücut yapıcaksan bu yapıdan yağlanmadan iyi bir vücut sağlayamazsın . Yağlı yemekler ye demiyorum karbonhidrata ağırlık ver yapı oluşumu için proteini gerekenden 50 - 60 gr fazla al . Büyük kas gruplarına ağırlık ver göğüs , kol , üst bacak gibi. Yardım istediğin konularda boy , kilo vücut oranlarını belirtirsen daha kolay yardım alırsın iyi forumlar...
     
  7. Degerli
    Offline

    Degerli Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kastamonu
    Çok zayıfsın hacim yapman lazım
     

Sayfayı Paylaş