Ustadlar bi programima bakarmisiniz?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve shehim tarafından 27 Şubat 2006 başlatılmıştır.

  1. shehim
    Offline

    shehim Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Software Developer
    Yer:
    Çek Cumhuriyeti - Prag
    1,5 aydir asagidakini uyguluyorum..
    kilo:83kg
    boy:173
    yas:23

    1. gun

    Bench Press 4 * 12
    Incline Bench Press 12 10 8 8
    makinada bench press 12*4
    Butterfly (Pec Deck)
    Enseye Press 4*10
    Front Damb?l Raise 2*15
    Ayakta Yana Ac?s 6*12




    2. gun


    Pull-Up 4*12
    Seated (Cable) Row 4*12
    Close-Grip Front Lat Pulldown 4*12
    One Arm Dumbbell Rowing 2*15
    Butterfly (Pec Deck) ters oturup arkaya acma 12,10,10,10,10,12
    Smith Machine Shrugs 4*10


    3. gun

    Triceps Pushdowns With Rope Attachment 2*15
    Dumbbell French 3*12
    Triceps Pushdowns 12,10,10,10
    Hammer Curls 2*15
    Preacher Curls 4*10
    Concentration Curls 2*12
     
  2. shehim
    Offline

    shehim Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Software Developer
    Yer:
    Çek Cumhuriyeti - Prag
    yav cildircam birisi bana programim hakkinda yorum yapsin yada,,,yeni bir program versim bana gore...ustadlar pls....
     
  3. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    makinede bench i çıkartıp onun yerine fly veya pullover koyabilirisn...ayata yana açışın da setleri cok fazla,zaten ondan önce 6 set omuz giryorsun.3 set yeterli olacaktır yana açışa.sırt gününde arka omuzda aynı (butterfly ters) 6 set gereksiz.zaten sırt idmanından arka omuzlar dolaylı olarak etkilenir,3 set yeterli,en fazla 4 set yap..ama programın yinede güzel düzenlenmiş,eger haftada bir gün bacak idmanıda eklersen çok şık olur..bilmiyorum tabi eger bir sakatlık problemın varmı yokmu..
     
  4. mixtape
    Offline

    mixtape Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2005
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    malatya
    program

    Göğüs ve omuz birlikte giriyorsun , biceps ve tricepsi birlikte giriyorsun sırt ve trapez . Göğüs ve bicepsi birlikte girersen daha faydalı olur omuz ile triceps sırt ile bacak veya trapezde olur. gögüs içn bench press incline bench press ve bunları dumbell presses olarak girersen şeker olur. biceps hareketlerin sağlam hareketler ama hammer curl yerine barbell curl sağlam olur hammer dış biceps adelersi için herkettir hacim kazandırmaz öncelikle büyük hareketleri yap yani barbell il eyapılan hareketler triceps e alından itiş ve hemen arkasında close grip bench press ez bar ile yapabilrsin sırta ise close lat yerine bent over row daha sağlam öncelikle her kas grubu için temel hareketleri yapman senin için daha iyi olur bunun kısa zamanda farkedeceksin
     

Sayfayı Paylaş