triceps yerine bicepsim şişiyor gibi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kozmoz tarafından 14 Kasım 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. kozmoz
    Offline

    kozmoz Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    tricepslerimi çalıştırmak için internetten bazı videolar çekmiştim aynılarını yapmaya çalışıyorum kas istemediğim için az yapmaya çalışıyorum tam olarak kaç set yapacağım konusunda bir fikrim yok ama
    3x16 yapıyorum
    bir bayanın fit kolları olması için bu pogram azmıdır?

    birde triceps hareketleri yaptığım halde bicepslerim kuvvetlendi ama tricepslerim çok az kuvvetlendi bana doğru bir şekilde kollarıımın şişmeden fit gözükmesi için en işe yarar triceps hareketlerini anlayabileceğim dilde kısaca yazabilirmisiniz
    omuz yada göğüs fazla çalışmak istemiorum sadece kollarımın fit gözükmesi için bir program lütfen

    birde dambıl ile karın kalça hareketleri varmı yine fit görünüm için bunu da sormak istedim

    aklıma bir soru daha geldi :) dambıl çalışmadan önce ısınma hareketleri yapmak gerekiyormu bu da hep aklıma takılır
     
  2. pycantric
    Offline

    pycantric Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    ISTANBUL
    Isinmak icin iligi bolgeyi esnetmekle ise baslayabilirsiniz sonrasinda ise yapacaginiz hareketi dusuk agirliklarla yaparak bolgeyi isitir sonra normal agirlikla calisirsiniz. Neresi olursa olsun isinmak sarttir sakatlik riskinin yani sira bolgeyi isitmak oraya kan akisini arttirmak ve yuksek performans almaniza yardimci olmaktadir.

    Triceps in biceps e etkisi olmaz. Eger oluyorsa bir yerde yanlis vardir. Ilk aklima gelen push down hareketinde yaplan yanlis.Cogu kisi dirsekleri sabit tumasi gerekirken oldukca ilginc sekilde bu hareketi yapiyor tabi triceps le ilgisi kalmiyor olayin.

    3*16 Yapiyorum demissiniz. Aslinda hangi hareketi yaptiginiza macin ne olduguna baglidir set ve tekrar. Yag yakimi icin dusuk agirlik fazla tekrarli setler ideal olucaktir.

    Size tavsiyem mumkunse gittiginiz salonda bir antrenor gozetiminde calismaniz.
     
    kozmoz bunu beğendi.
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    kozmoz bunu beğendi.
  4. kozmoz
    Offline

    kozmoz Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    hep ısınmadan dambıl yapardım demekki yanlış yapıyomuşum duh heralde o yüzden sanki işe yaramıyomuş gibi geldi

    push down a ne olduğuna şimdi baktımda saol DİEZ arkadaşım hareketler çok güzel hiç video çekmeye gerek yokmuş bu sitede herşey varmış yahu tam aradığım şey çok teşekkürler
    push down değil benim dediğim çünkü salona gitmiyorum benim yaptığım hareket Dumbbell French miş yaparken zorlandığım için kolumu dik tutamıyorum sanırım şekilden şekle giriyo kolum ağırlığımı azaltsam ne yapsam 2kg ama

    kaçar kez yapmam lazım setleri ağırlıkları yazabilirmisiniz triceps için
    yoksa her hareketin seti ağırlığı farklımı oluyo

    kalça karın için dambıl ile hareket varmı searchten ulaşamıyorum ben bir tek yana eğilmeyi biliyorum birde dambılsız sopa ile dönme başka varmıdır dambıl ile yapabileceğim ve kalça için bişiler searchte ne diye aratırım bilemedim

    ya birde aklıma çok merak ettiğim bir soru geldi dambıl yaparken ilk set bitince o kol dinlenirken 30sn falan ben diğer kolunda bir setini yapsam olurmu yoksa tek kol bitincemi yapmam gerekiyo

    ha birde aerobikte vardırya nefes alıp verme sözkonusumu kol çalışırken
     
  5. Afanesyeva
    Offline

    Afanesyeva Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    Setleri pycantricin dediği gibi az kiloyla çok tekrar şeklinde yapmanız yağ yakımı için uygun olacaktır ama tam bi ağırlık ben de söyleyemeyeceğm bunun için diğer üyelerimiz size yardımcı olacaklardır..

    Kalça için hareketler:http://www.bodyforumtr.com/vbforum/kalca-t205.html
    Karın için hareketler:http://www.bodyforumtr.com/vbforum/kar_n-t204.html

    Üçüncü sorunuzu tam anlayamadım mesela 3*16 şeklinde çalışırken ilk bi kolun 16lık setinden sonra diğer kolu yapabilir miyim diye mi sordunuz?Eğer bunu kastettiyseniz ben böyle çalışıyorum.Birinin seti bittiğinde diğerine geçiyorum o sırada diğer kol dinlenmiş oluyor.Bi zararının olacağını da sanmıyorum.

    Nefes alıp verme her kas grubunu çalışırken geçerli bildiğim kadarıyla.Harekette zorlandığınız kısımda nefes veriyor daha az zorlandığınız kısımda nefes alıyor olmalısınız.Bicepse uygularsak bunu dumbellı yukarıya kaldırırken nefes veriyor aşağı indirirken nefes alıyor durumda olmamız gerekir..
     
    Son düzenleme: 16 Kasım 2007
    kozmoz bunu beğendi.
  6. kozmoz
    Offline

    kozmoz Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    ben şöyle düşündüm dambıl french hareketinde normal çalıştığım 2 kg ağırlığımı kullanıcam dambıl extension hareketinde de 4 yada 5 kg çalışıcam 2 el kaldırıyo diye doğrumu bu bilemiyorum ama

    linkler için teşekkürler ben ulaşamamıştım anlamadım

    şunu demek istedim mesela sağ kolumu 16 kez yaptım beklemem gerekiyorya bir miktar o arada sol kolumu da 16 kez yapsam sanırım sende bu dediğim gibi yapıyorsun ama diğer türlü olunca hem zaman kaybı gibi geliyo hemde sıkılıyorum bu yanlış değilse bende öyle yapıyım ozaman

    nefes alıp verme konusunuda hep karıştırıyorumda oki ozaman öyle yapmaya çalışıcam
     
  7. tornado33
    Offline

    tornado33 Yeni Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kollar 41 cm kilom 71 kg sadece kol çalışyorum diger yerlerimi okadar fazla çalıştırmıyom ama görüntü genede süper oluyor hiç bir tişort olmuyor kiloma göre olanlar tabi bilgi isteyen adresim bilgi verebilirim sadece devasa kollar hakkında saygılar
     
  8. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    forumda devasa kollar basligi var.
     
    diez bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş