Triceps için Püf Noktalar Varmı?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve nakooo tarafından 28 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nakooo
    Offline

    nakooo Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    forumda arama yaptım ama bulamadım. ben üç hareket giriyorum ama bunu ne şekilde yapacağımı hangi hareketi önce hangisini sonra veya ağırlıkları ne şekilde artıracağımı bilemiyorum bunun bir püf noktası varsa bicepste olduğu gibi paylaşırmısınız?
     
  2. gundwane
    Offline

    gundwane Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Triceps biceps den 2 kat daha büyüktür..Daha fazla set ve ağır idman ister.Ama ne yazıkki salona adımını atan herkes biceps e ağırlık verir triceps i geçiştirir..
    Hatta kol idmanı gününde bile önce biceps çalışılır ki uygun kaçmaz..Çünkü bodybuilding de büyük kas önce çalışılmalıdır..(istisnai durumlar ve kişiler hariç)

    Triceps de kral hareketler..
    Dar tutuş press..(bench press gibi ama eller arasında 15 cm falan olacak ve barı alt gögüse doğru indireceksin..gögüs e değdirmeden gögsün 5 cm üzerinde stoplayıp ardından presle)

    Bar ile alna triceps veya aynısı ayakta french press ...

    Bu 2 harekette de hem z bar hemde düz bar kullanabilirsin..Bazıları ısrarla Z bar kullanırlar ve düz kullananlara yanlış yapıyorsun derler..DİNLEME ONLARI..Arada düzbar da kullan..

    Bu 2 hareketi ağır kol idmanı günlerinde yapabilirsin..Bir gün evvel gögüs çalıştı isen ve gögüslerin ağrıyorsa dar tutuş press i tavsiye etmem fazla..

    Ağır triceps çalışacaksan dirsek sakatlığı olmadan tedbirini alman lazım..Bir kere sakatlandı mı sonra başına iş alırsın..Ne yaparsan yap devamlı ağrır sıkıntı olur..

    Bu yüzden dirseği az zorlayan hareketler ile başlanıp gittikçe ağırlaştırılır idman..

    Halatla makarada aşağı bastırış ile 5 set başlarsın..
    Sonra dar tutuş press
    ardından alna triceps
    sonra da ters tutuş tek elle makarada aşağı bastırış ile bitirirsin mesela..

    Dirseği en zorlayan hareket alna triceps dir..O yüzden 3. hareket yukarıdaki programda..

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21:04 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:02 ----------

    makarada yapılan hareketler hariç dirsekleri kilitlemeden çalışman püf noktalardan birisidir..

    gögüs idmanının ardından triceps yapılmaz diye bir safsata vardır..YANLIŞTIR..
    Tam tersine gögüs de ısınan dirsekler yüzünden çok ağır olmayan ama aynı şekilde kası doyuran daha az sakatlık riski taşıyan idmanlar yapılabilir..
     

Sayfayı Paylaş