Tekrari cikartamadigimiz setlerde agirligi dusurmek

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Gondor tarafından 4 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Gondor
    Offline

    Gondor Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaslar
    Hipertrofi için en iyi tekrar aralığı 8-10muş ama ben z bar ile 16 kg yapıyorum şu anda 14-15tekrara kadar cikabiliyorum z bari antrenmanin başında yapıyorum
    Yaklaşık 18-20 kg 8-10 tekrar için yeterli olur galiba ama benim uygulayacagim 3*8 diyelim ki 1.sette 20kg 8 tekrar cikarttim ama 2.sette 6 tane çıkartabildim bunun için agirligi 18e çekip 8 tekrar yapmamin bir sakıncası olurmu bu söylediğimi bütün harektlerde yapmayı planlıyorum
    Tesekkurler
     
  2. fbirfn
    Offline

    fbirfn Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2014
    Mesajlar:
    399
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Tabi olur. İlk setinle son setini aynı ağırlık aynı tekrar yapıyorsan asıl kendini zorlamıyorsun demek.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Gondor
    Offline

    Gondor Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Tesekkurler
     

Sayfayı Paylaş