Tek taraflı idman sistemi (Unilateral training system)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hakan karakaya tarafından 19 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. hakan karakaya
    Offline

    hakan karakaya Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Yaklaşık bir aydır tek taraflı idman sistemini uyguluyorum. Bu şekilde çalışan arkadaşlar varsa bilgi paylaşımı yapalım. Kısaca bir örnek verecek olursam, bench de, bar ile 100 kg 8 tekrar yapıyor isem, tek dumbell ile 45 kg önce sağ ve hamen sonra sol kol 8 tekrar yapıyorum. Diğer bölgeler için de prensip bu.
    Bu sistem ile hem simetri kazanmaya ve daha hızlı gelişme elde etmeyi hedefliyorum. Sakatlanma riski yüksek bir sistem , sırtımın sağ tarafında ufak bir kas yırtılması yaşadım. Bu sistemi piramit şeklinde uyguluyorum.
    Tek taraflı idman sistemini daha önce uygulayan arkadaşlar varsa deneyimlerini, uygulamayanların da düşüncelerini öğrenmek istiyorum.
     

Sayfayı Paylaş