tavsiyelerinize ihtiyacım var

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve sava tarafından 22 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. sava
    Offline

    sava Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba.

    22 yaşındayım, boyum 1.70 ve 54 kiloyum. çok kilolu değilim, hatta kilo vermek istediğimi söylediğimde zayıfsın zaten diyorlar. gerçekten de bacaklarım çok ince. ama göbeğim inanılmaz :( kocaman bir göbeğim ve kollarımda da hafif sarkma var.

    daha önce bir kaç kere diyet yapmayı ve karın egzersizlerini denedim. 48 kiloya kadar düştüğüm oldu ama 48 kiloyken bile karnım bundan hiç etkilenmedi, başka yerlerden kilo verdim, yüzüm çöktü :( o yüzden vücudumun geri kalanının sağlıklı gözüktüğü (yüzümün çökmediği en azından) bir kiloda kalmak ama göbeğimden kurtulmak istiyorum.

    1 hafta önce bir spor salonuna yazıldım. fakat antrenör arkadaş bana ne istediğime dair hiçbir şey sormadı. 1 ay boyunca spora alışmak için çalışmalar yapacağımızı daha sonra bana özel bir program uygulayacağını söyledi. (bana özel bir program derken ne kastetti onu da bilmiyorum çünkü bana ne istiyorsun/sorunun ne diye de sormadı)

    spor salonuna haftada 3 kere gidiebiliyorum. 1 haftadır 15 dakika koşu bandında yürüyüş, sonra benim adını bilmediğim ağırlık çalışılan aletlerde 3er setten 15 defa tekrarlanan hareketler (adlarını bilmiyorum ama hepsi kol ve omuz kaslarını çalıştıran aletler sanırım), 3er set 15 mekik ve 15 dakika bisiklet uyguluyor.

    bu programı ne zaman değiştirecek ve nasıl bir şey uygulamaya başlayacak bilmiyorum ama açıkçası çok iyi bir spor salonu değil ve antrenör de çok ilgili değil. o yüzden sizden tavsiyeler istiyorum. direk bölgesel bir zayıflama mümkün değil biliyorum ama göbeğimin erimesi için bu sistem yeterli mi? neler yapmam lazım?
     
  2. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Bu boy/kilo oranına rağmen göbeğinizin olması her ne kadar genetik yapı göz önünde bulundurulsa da sizin neredeyse sporun yakınından geçmediğinizi gösteriyor.Bu durumdan kurtulabilmeniz için ilk önce yaşam tarzınızı değiştirmeniz gerekiyor.Hocanızın verdiği program vücudunuzda altyapı oluşturmak amaçlıdır, bu konuda şüpheniz olmasın.Bu kilodayken göbeğiniz büyük olmasından ziyade zayıf olmanıza rağmen var olmasından dolayı gözünüzde büyüyor olabilir.Forumda birçok üyenin imzasında resimli aram anlatımı gibi yararlı linkler var.Bu linklerden neler yapmanız gerektiğinizi öğrenebilirsiniz.(günlük gerekli protein ihtiyacının ne kadar olması ve nasıl alınması gerektiği gibi)Size son olarak da verebileceğim tavsiyem hocanızın bilgi birikiminden olabildiğince yaralanın.
     
    Mestano bunu beğendi.
  3. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    Rpac çok güzel açıklamış, bu spora başlayan herkes, amaçları sorulmadan önce bir adaptasyon programına girer. Herkes için(bayan-erkek) hemen hemen aynıdır bu program. Sizinde sorununuz sporcu geçmişinizin olmaması ve bu nedenle kas yapınızın zayıf olması. Bir çok yerde belirttiğim gibi önemli olan tartıda zayıf gözükmek değil, görüntüde zayıf gözükmek. Ve son olarak bunun çözümü için en doğru sporu ve forumu seçtin, tebrik ederim!
     
  4. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    mideniz buyuk olabilir, ogunleri bolup 2 saatte bir kucuk ogunler yemeniz ise yarayabilir...
     
  5. okaaan
    Offline

    okaaan Yeni Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    420
    Ödül Puanları:
    0
    bazı düzgün fizikli kızlarda psikolojikmen kendilerini kilolu sanıyolar ablam manken gibi kendisinin balık etli olduğunu iddia ediyor..bide spor salonlarında nedense kimse kimseyi beğenmiyor hep eleştiri var hocanın dışında eleştirilere kulak tıkasan iyi olur.ayrıca antrenman süren iyi evdede dans falan edersin.birde yağ yakmak için belli bir nabız seviyesinin ve sürenin üzerinde bir tempoda çalışmak gerekiyor herşeyin bilimseli daha etkili.mesela tempolu yürüyüşte 1 dakikada 120-130 adımdan aşağı atmadan 30 dakika evde yerinde yürüyomuş gibi yerinde sayabilirsin iyi çalışmalar..
     

Sayfayı Paylaş