tavsiyeleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve yasinazım tarafından 15 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. yasinazım
    Offline

    yasinazım Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet arkadaşlar 60kg 175cm ölçülere sahibim. 16 yaşındayım biraz biceps denilen kaslara ve birazda göğüs kasına sahibim
    . Screenshot_2016-08-15-13-20-07.png
    Şuanda 25 civarı şınav cekiyorum bu sayıyı 50-60 lara kadar yükseltmek istiyorum. Önerebileceginiz program veya yazabileceginiz bir program varsa tesekkur ederim simdiden

    Kendim internetten buldugum 100 şınav programini 3 hafta eksiksiz uyguladim programdan once 25 civari şınav cekiyordum 4. Haftada şınav sayilari 25 in uzerine cikinca haftayi yapamadim yani programdan öncesi ve sonrası hiçbir fark yoktu.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    288
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim herşeyin en güzeli, düzenli tekrarla zamana yaymak.İyi beslenir ve dinlenirsen, vücudun alışır zaten.
    Ağır ağır şınavlarının üstüne 1 koyarak ilerlemeye çalış.
    Ama bana kalırsa, 25 şınav iyidir(nizami yapıyorsan)
    Bundan sonra, sırtına ağırlık alıp şınav çekmeye çalış. Ben öyle yaptım.Belli bir sayıya ulaştıktan sonra sırtıma 20 kilo ağırlık alarak şınav çekmeye çalıştım.
    Tavsiye ederim. 25 şınav ile 100 şınav arasında ciddi fark yoktur, biraz daha dayanıklı olursun 100 şınavda.
    Ama ağırlık altında 25 şınav, ağırlıksız 100 şınavdan daha iyidir. Hem güç, hem dayanıklılık sağlar.

    Niceliğe değil, her zaman niteliğe odaklan.
     
    zzzxxz, Kardanadam88 ve yasinazım bunu beğendi.
  3. zzzxxz
    Offline

    zzzxxz Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    327
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    bacağın birini kaldırarak da şınav yapabilirsin kollara gelen direnç artar, sadece şınav üzerine antreman yapma çeşitlilik yaratmaya çalış
     
    yasinazım bunu beğendi.
  4. Fitness Takımı
    Offline

    Fitness Takımı Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness
    Yer:
    İstanbul
    Vücut geliştirmede çektiğiniz şınavın pek bir önemi yoktur. Asker değiliz sonuçta amaç kas geliştirmek. Sen 100 tane şınav çekersin ama profesyonel bir vücut geliştirmecisi gelir en fazla 30 tane çeker. Bu sizin ondan daha kaslı ve daha güçlü olduğunuzu göstermez. Amacınız daha fazla şınav çekmekse sorun yok ama daha fazla şınav çekince daha güçlü ve daha kaslı olacağınızı zannediyorsanız yanılıyorsunuz.
     
    yasinazım bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş