Tüm tavuğun yüzde kaçı kemik?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve reddragona tarafından 4 Şubat 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. reddragona
    Offline

    reddragona Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2004
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar, tüm tavuğun yüzde kaçı kemik?
     
  2. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    zor bi soru. iyice ayitlamali. Agirlik olarak %60 kemik galiba. ben öyle hissediyom.
     
  3. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Bende bu ikilemdeyim. Bütün tavuk alıp haşlatıyordum daha ekonomik oldugunu düşünüyordum ama sanırım artık sadece kemiksiz gögüs alacagım . Hem bütün tavugun içinde çok fazla yağ ve kemik var. But kanat boyun faln da yağ miktarı bakımından iyi degiller
     
  4. reddragona
    Offline

    reddragona Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2004
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    internette cevabı çok aradım ancak bulamadım. %50 veya daha fazlası kemik ise, tüm tavuk pek karlı olmuyor. 1600 gram tavuk 5 YTL, günde yarım tavuk yiyorum, oda 800 gram yapar bununda yarısının kemik olduğunu düşünürsem 400 gram tavuk yiyorum günde. 25*4 = 100 gr protein yapar. Benim günde 200 gr protein almam gerekli :(, 92 kiloyum. Cevabı bulursanız mutlaka yazın.
     
  5. reddragona
    Offline

    reddragona Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2004
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar evinde mutfak tartısı olanlar, tavuğu yedikden sonra kemiklerini tarta bilir mi? Pişmiş tavuğun kemikleri daha hafif çekiyor ise, yemeden bi tartabilir misiniz? Yani aldığınız tavuk kaç gram, bunun kaç gramı kemik çıktı diye. 2 günüm nette bunu aramakla geçti, takdım bu konuya. Yardımcı olan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
     
  6. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Reddragona,özellikle pazar günleri gimada indirim günleri olur ve genelde bütün tavuk ta indirimde olur.Bütün tavuğun kilosunu 2.5 lira civarında bi rakama alabilirsin ;)
     
  7. reddragona
    Offline

    reddragona Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2004
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    cvp

    Arkadaşlar 200 gram proteini tavukdan almak için tüm tavuk mu yemem gerek? Tüm Tavuk 1600-1800 gram arası. Bana tavuğun %30 u filan kemik gibi geliyor, sanki daha çok et varmış gibi geliyor.
     
  8. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    ben tavuk gögsü aliyorum but felan aliyom. Iki but süper protein ögünümü karsiyor zaten.
     
  9. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Re: cvp

    Ya fazla ince hesaplara girme bence :) Bi tavuk sana hayli hayli yeter,rahat rahat tüket ;)
     
  10. kaplan1222
    Offline

    kaplan1222 Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hayır kardeş kuşların kemikleri hafif olur dolgun ve ağır olmaz bunun için tavuğun %35 filan kemik olduğunu düşünüyorum
     
  11. Aytosh
    Offline

    Aytosh Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    632
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    0
    çok tartışmalı bir soru, forumdan birinin hassas tartıda tartıp, bize iletmesini heyecanla bekliyoruz. ben de çok zorluk çekiyorum tüm tavuk alınca kaç gr protein aldığımı hesaplamak için. bence düz hesap 3 te 1 i kemik olmalı kilo bakımından.
     

Sayfayı Paylaş