Supplement konusunda destek.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve AlmostDone tarafından 10 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba bodyforumtr ailesi,
    Yazıma öncelikle kendi hakkımda bilgi vererek başlayayım. Yaşım 24, boy 1.74 ve KG 3 hafta önce 61 idi şuanda 65, bundan 4 sene önce ilk spor salonuna adım attım ve yaklaşık 6 ay kadar aralıklarla idmanlarımı çıkardım. Aralıklarla yapmamdaki en önemli faktör üniversite yaşantımdaki düzensizlikti. O dönemler 62 den 70.5 KG'a kadar çıkabildim. Aradaki zaman aralığında baya hacim azalması oldu buda canımı çok sıkmaya başlamıştı. Şuanda tekrardan Üniversiteye başladım ve yaklaşık 3 haftadır Vücut Geliştirme sporuyla uğraşıyorum idman öncesi 3 öğün yiyerek idmanlara giriyorum ama idman sonrasında direk derse girmem gerektiği için yeterli beslenemiyorum. En azından idmandan hemen sonra herhangi bir protein tozu kullanma gibi bir fikre kapıldım. Aklımda eskiden kullanmış olduğum BSN - SNYTHA 6 var ama bana karbonhidrattan ziyade şuanlık idman sonrası Protein baz alınmış supplement gerekiyor. Ayrıca bunun yanında BCAA,AMINO,GLUTAMIN takviyesi almama gerek var mıdır? Bilirsiniz ki body building konusunda sürekli yeni araştırmalar, farklı farklı bilgiler türüyor. Güncel bilgiler ışığında öngörülerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler iyi forumlar.
     
  2. respect2us.23
    Offline

    respect2us.23 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Academy of Nutrition and Dietetics
    Günlük protein ihtiyacını karşılayamıyorsan protein tozu alabilirsin. Aksi halde fazla protein kasların daha fazla gelişmesini sağlamayacaktır.
    Glutamin, çalışmalarla etkili olmadığı kanıtlanmış bir suplement o yüzden es geçmelisin.
    Amino ve bcaa için ise amacına, diyetine ve yaptığın antrenmana göre karar verilmeli.
     
    AlmostDone bunu beğendi.
  3. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Değerli yorumun için teşekkür ediyorum.
     
    respect2us.23 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş