Straight-Arm Pullback

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve rockybalboa7 tarafından 24 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    Sırt kasları (lats) için birkaç izole egzersiz var. Bunların en iyilerinden biri, high pulley cable makinesinde yapılan straight-arm pull-down egzersizi. Ancak spor salonundaki kalabalık bir akşam saatinde boş bir pulley cable makinesi bulmanız, yanınızdaki gevezenin setler arasında konuşup durmasını engellemek kadar zor olabilir. Bırakın onlar kablolara asılsın. Tek ihtiyacınız olan bir dumbbell ve bu salon tüyosu.

    [​IMG]

    Avuçlarınız geriye bakacak şekilde dumbbell’ı sağ elinize alın. Bacaklarınız omuz genişliğinde açık ve dizleriniz hafifçe kırılmış şekilde dik durun. Daha sonra sırtınız yere neredeyse paralel olana kadar öne eğilin. Sol elinizi destek için sol bacağınıza koyun. Ağırlığı omuzunuzdan aşağıya doğru yavaşça serbest bırakın. Kolunuzu, gövdeniz hizasına gelene dek geriye ve yukarı doğru kaldırın. Bir saniye bu şekilde tutun ve başa dönün. Seti tamamladıktan sonra diğer tarafa geçin. Bu egzersiz evde çalışan ve cable makinesini kullanamayan kişiler için de harika bir alternatif.

    Kaynak Muscle and Fitness
     

Sayfayı Paylaş