Sporla günlük ne kadar kalori yakıyorsunuz? -Üşenecekler sadece aşağıdaki paragrafı okusun?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mhmtdmrl tarafından 5 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mhmtdmrl
    Offline

    mhmtdmrl Üye

    Katılım:
    15 Mart 2013
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    99 kilodan 87'ye düştüm 8 9 ay önce.. Hala da aynıyım. Hedef 10 kilo daha vermek.

    Zararlı yiyecek içecek yok hayatımda.. Pizza tost hamburger kızartma yemem. Asitli içecek tüketmem. Marketten yılda bir alışveriş yaparım.. Bisküvi meyve suyu vs tüketmem.. Ekmek tüketmiyorum.
    Tükettiğimde kepekli tüketiyorum.. Makarna yiyeceksem kepekli yiyorum.. Ayçiçek yağı vs kullanmıyorum..
    (Yoğurt tereyağı evde aldığımız doğal sütle yapıyoruz. / Sütümüz doğal / Zeytinyağımız kendi köyümüzden çıkan zeytinlerden yapılıyor vs..)
    Pirinç yerine sadece bulgur tüketiyorum.. Bu böyle devam eder.

    Beslenme kısmı konusunda hiçbir sıkıntım yok yani.

    ÜŞENECEKLER İÇİN >
    Spor için soruyorum.. İlk uyandığımda yatağımın yanında bisikletim var.. Bisiklete binip 15 dakika pedal çevirsem(163 kalori) Koşu bandım da var ama genelde akşamları dışarda yürümeyi tercih ediyorum.. Akşam 20 dakika yürüyüş(186 kalori) Ardından tekrar 15 dakika bisiklet(163 kalori)
    Toplam 186+163*2=512 ediyor. İyi midir? Yoksa yetersiz midir? Teşekkürler.
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.327
    Beğenileri:
    842
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Her geçen gün yaktığın kaloriyi artırman gerekicek , misal her hafta 1 kg veriyorsan , 2. hafta cardioyu biraz artır veya beslenmeyi kısman gerekicek , cardioyu 5 dakika artırmak daha mantıklı bir durumdur.
     

Sayfayı Paylaş