sporcu takviyesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve puli19 tarafından 11 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    merhaba üstadlar. Ben 2 yıldır body yapıyorum daha önceden kısabir süre anabolicsteroid kullandım sonra üstadların tavsiyesiyle bıraktım.
    2 yıldır yapıyorum ama okul nedeniyle ara veriyorum bazen şuanda gidiyorum ve 3 ay kesintisiz gidicem aksatma olmadan ama okullar açıldığında çok fark edilmek istiyorum kollar gögüs şişmesi ve göbeğimiin erimesiyle 84 kiloyum 170 boydayım.
    Bi takviye almak istiyorum sizce ne almalıyım
    Protein Tozları
    Aminoasitler
    L-Creatine Ürünleri
    Carnitine, CLA vb tabi bütçede çok fazla değil
    Hangisini veya hangilerini almamı tavsiye edersiniz
    kilo vermemi sağlayıp kas kütlemide attırmak kollarımı gögsümü şişirmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
     
  2. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    kimsenin bi tavsiyesi yokmu
     
  3. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Ben biraz yavas algilayan biriyim bi sorum olacak size?


    2 yil yapmissiniz, uzerine steroid kullanmissiniz(ki bu belirli bir seviyeye geldiginizi gosterir) ve su anda hangi supplementi almaniz gerektigini bile bilmiyorsunuz ? dogru anlamismiyim?
     
  4. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Evet doğru anlamışsınız steroid hocanın tavsiyesiydi pek zararlarını düşünmeden aldığım adamın para kazanmak için sattığı bişeydi hatamdı spor salonumu değiştirdim.
    Bilmiyorum bu bi ayıpmı sizlere sormam anlayamadım.
     
  5. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Eski hocaniz gercekten cok karaktersizmis.

    2 yilda nasil bir gelisim kaydettiniz. 2 yil bu sporu yaptiniz ama duzenli bir sekilde miydi? Yoksa oyle 2 ay gelip 3 ay ara falan gibi mi ? 170 e 84 kg gorunumunuz nasil? Eger yagli bir vucutsa ki belli tatmin olmamissiniz o 2 yildan, 3 ayda toparlanirsiniz biraz su anki gorunumunuzu bilmedigimden aman aman bir degisiklik olur mu bilemem.

    Ek besin yerine beslenmenizi duzeltin derim ben oncelikle.

    Hayir ayip falan da yok sizi ayiplamadim da :) Sizin ilk yazdiklariniza bakarak ben de boyle bir soru sordum sadece.
     
    puli19 bunu beğendi.
  6. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    biraz yağlı yapıdayım beslenmemi düzelttim ama etkiyi arttırmak ve hızlandırmak adına takviye alıcam onun için ne önerirsiniz.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:56 ----------

    kimsenin yorumu yokmu abiler bugün almayı planlıyodum
     
  7. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    mesajı 75 kişi okumasına rağmen 1 kişi cevap vermiş teşekkür ederim. Biri yardım etsin.
     
  8. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Sırasıyla aşağıdakileri yap.

    Beslenmeni düzelt.
    Karboyu azalt
    Düzenli salona git
    Hergün kardiyo yap
    Bu dönemde yağ yakıcı olarak 2-3 bardak koyu şekersiz kahve iç
    1 ay geçti hala yağlı isen yağ yakıcı alabilirsin. Tavsiyem hydrocux elitedir.

    Yok hemen supplement istiyorum diyorsan elite al kullan yağlarından kurtulmaya bak
     
    sultanmehmed ve Danny Boy bunu beğendi.
  9. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    başka yorum yokmu??
    bütün dediklerini düzelttim şimdide takviye almak istiyorum sizin tavsiyelerinizi bekliyorum
     
  10. sultanmehmed
    Offline

    sultanmehmed Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.182
    Beğenileri:
    2.501
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Seni gerçek hayatta tanıyan birisi olarak yorum yapıyorum ...
    Defalarca bana da sordun bu soruları ve ben sana defalarca aynı yanıtları verdim..
    Yukarıda da arkadaşlarım aynı yanıtları vermişler...
    Yağları eritecek , kas kütleni artıracak tek supplement şu an için "beslenme" dir...
    Beslenmeni düzene oturtmadan hangi supplementi alırsan al hayal kırıklığı olacaktır , Rajev çok güzel açıklamış , onun dediklerine kulak ver...Biraz forumu oku çok daha fazla yararlı olucak senin için...
    3 Ayda da mucize bekleme , elinden geleni yap gerisini zamana bırak.. Biraz da sabret sürekli yorum isteyen cevaplar atman mesaj kirliliği yaratıyor...
     
    puli19 bunu beğendi.
  11. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    abi 3 ayda mucize beklediğim yok abi sende takviye alıyosun aminoasit falan ben marka öner deyincee beslenme diyosun herkez takviye alıyo.
    Beslenmemi zaten düzelttim düzenli olarakda sporuma gidiyorum
     
  12. puli19
    Offline

    puli19 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    ilk mesajım 11.06.12 de şuanda 19.08.12 kilom 79 a düştü ve biraz daha kaslandım kullanılan takviye l-carnitin çok etkili bi l-carnitin değilmiş onu anladım 500 mg pek işe yaramıyo
     

Sayfayı Paylaş