SPORA YENİ BAŞLIYORUM BACAK İÇİN ÖNERİ

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Gallagher tarafından 14 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Gallagher
    Offline

    Gallagher Üye

    Katılım:
    7 Mart 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle selamın aleyküm beyler. Ben salona yeni başladım aboneliğim yok arkadaşımla arada giriyorum haftada 2 veya 3 kere üst tarafımdan çok şikayetci değilim ama bacak ve kalça bölgelerim fazla yağlı ve kilolu rahatsız edici bir görüntü yaratıyor. bir günümü sadece bacak ve kalçaya ayırmak istiyorum salonda bacak ve kalça için yağ yakımı ve inceltmek için hangi hareketleri kaç tekrarla kaç set yapmalıyım? yardımcı olursanız çok sevinirim
     
  2. kular15
    Offline

    kular15 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrencı
    Yer:
    Aydın
    Kardeşim bolgesel zayılama dıye bi olay yok malesef bolgesel kas yapma var :)

    Sen dıyetını sporunu yap vucudun gereklı yerlerden yagları atacaktır rahat ol :)
     
  3. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Leg extension ve squat yap 6/8/10 tekar 3-4 set yapabilirin
     
  4. sporvebeslenme
    Offline

    sporvebeslenme Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Eğitmeni -Özel Ders Hocası
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle sizin kilo alma şekliniz daha çok bacak ve kalca yönünde.Normalde Bölgesel kilo verme yoktur . Çözümü genel kilo vermektir . Siz kilo verdikce şikayetçi olan bölgelerinizden daha fazla yakım olacagı için incelicektir.
    İlk yapacağın iş doğru besleneceğin bir diyet yapmak .
    En az 45 dakikalık bantta tempolu yürüyüş yada eliptik bisiklet ile çalışmak ve bacak hareketlerini en az 3X20 tekrarlarla düşük kilolarda çalışmak.Yani 20 tekrar yapınca bacaklarının yorulması gerekiyor.
    HABERLEŞELİM .
     

Sayfayı Paylaş