spor salonundan eve geçtim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pavelow tarafından 4 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pavelow
    Offline

    pavelow Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık altı ay önce spor salonuna gitmiştim, iki ay spor salonunda çalıstıktan sonra iş saatlerimden dolayı spor salonuna yetişemedigim için orayı bırakmak zorunda kaldım yaklasık üç dört aydır kendi çapımda evde çalısıyorum, size birşey danışmak istedim..

    spor salonundaki egzersiz programını evde uygulayarak çalısıyorum fakat bazı hareketler makineler ve istasyonlarla yapıldıgı için evde yapamadıgım için o hareketlerin yeri boş kalıyor yada baska hareketlerle tamamlamaya calısıyorum, bana uygun bir antrenman programı yazabilirmisiniz

    yardımcı olacaksa eger size bana verilen antrenman programını ve evde calısabildiklerimi yazıcam
    SPOR SALONUMUN BANA VERDİĞİ PROGRAM
    1.GÜN
    GÖĞÜS
    -İNCLİNE BENCH PRESS 3 SET 12 TEKRAR
    -DUMBELL FLY 3 SET 15 TEKRAR
    -BENCH PRESS 3 SET 12 TEKRAR ++++++++++
    -CABLECROSS (CABLECROSSOVERDA OLABİLİR) 3 SET 15 TEKRAR
    ÖNKOL BİCEPS
    -DUMBELL BİCEPS CURL 3 SET 12 TEKRAR ++++++++++
    -BURBLE CURL 4 SET 10 TEKRAR ++++++++++
    -HAMMER CURL 3 SET 15 TEKRAR ++++++++++
    2.GÜN
    OMUZ
    DUMBELL PRESS 3 SET 12 TEKRAR
    ÖNE AÇIŞ 3 SET 12 TEKRAR
    YANA AÇIŞ 3 SET 12 TEKRAR
    ÇENEYE ÇEKİŞ 3 SET 12 TEKRAR
    TRİCEPS ARKA KOL
    PUSHDOWN 3 SET 12 TEKRAR
    CABLE PUSHDOWN 3 SET 12 TEKRAR
    SEHPA DİPS 3 SET 20 TEKRAR
    3.GÜN
    BUNLAR SANIRIM KANAT TRAPEZ İÇİN
    ÖNE ÇEKİŞ 3 SET 15 TEKRAR
    MİDEYE ÇEKİŞ 3 SET 15 TEKRAR
    ENSEYE ÇEKİŞ 3 SET 15TEKRAR
    DUMBLE ROW (TESTERE HAREKETİ) 4 SET 10 TEKRAR
    BACAK:
    LEG EXTENSİON 3 SET 12 TEKRAR
    COMMAND DANS 3 SET 12 TEKRAR
    LEG CURL 3 SET 12 TEKRAR

    BUNLAR BANA VERİLEN PROGRAMDI VE BEN EV KOŞULLARINDA SAYILI HAREKETLERİ YAPIYORDUM, VE TELEFONUMA İNDİRDİGİM UYGULAMALARDAKİ BAZI HAREKETLERLE KOMBİNE ETMEYE ÇALISIYORDUM..

    EGER YARDIMI OLCAKSA EVDE ÇALIŞTIGIM HAREKETLERİDE ADINI ARAŞTIRIP YAZABİLİRİM

    TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN :)
     
  2. pavelow
    Offline

    pavelow Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilen birisi varmı
     
  3. Namelessa
    Offline

    Namelessa Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    225
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Uğraşmaz kimse
     
  4. Cigabyte4
    Offline

    Cigabyte4 Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Cable Crossover yerine dambılı eline alıp sanki omuz için öne kaldırış yapıyormuş gibi fakat öne geğil sağ elinse sola, sol elinse sağa yani göğüsünü sıkıştırır gibi yapabilirsin.
    Push Down yerine barbell extension yapabilirsin yatarak. + kapalı bench press olabilir.
    Sırt için çekiş hareketlerinde ise ya kapıya kapı barfiksi alırsın yada bi sokaktaki parklara gidersin ordaki demirlerde açık barfiks, ters barfiks vs.vs. yaparsın.
    Bacak için Squat, lunge, sehpada tek ayak squat, masada otururken ayaklarının arasına dambıl alıp öyle leg extension falan yapabilirsin.

    Kolay gelsin..
     

Sayfayı Paylaş