Spor , Beslenme ve Hayatım Düşünceleriniz lütfen

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve SiR_Arawn tarafından 19 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Arkadaşlar ben body geçmişimi kısaca özetliyim önceden aldığım 2 tane dumbell vardı evde duruyordu hiç kullanmıyordum.Nette gezerken araştırma yaparken bir baktım bodyforumtr girdim büyük bir forum ve bilgi dağıtıyor bu ilgimi çok çekti.Sonra baktımki evde dumbell ile çalışma programı diye hareketli resimli bir program var dumbelları aldım elime her hareketi 100 tane yapmaya çabalıyorum :D 1 hafta böyle böyle geçirdim.Sonra baktım ki set , tekrar felan yazıyor bunlar ne anlama geliyor düşünüyorum ama sporla pek ilgim yok dedim en iyisi yorumları okuyum arada benim gibi bilmeyen biri yazmıştır okuya okuya yorumları set , tekrar işini çözdüm.Başladım bodye evde 3x8 sonra bir ara gene bıraktım , yaz geldi geliyor bu sene salona yazıldım ilk ayım çok güzel geçti.2.ay halter felanda girdi güzel geçiyordu hayatımdaki zaman sıkıntısı sebebiyle ve 2 idman beni felç ettiği için bodyi bıraktım.Şimdi Jeet Kune Do diye bir dövüş sanatıyla ilgileniyorum her hafta ona 1,5 saat 3 günde 4,5 saat ayırıyorum kalan günlerde body yapmaya başladım tekrar evde , ama benim programım biraz değişik sizlere sunmak istiyorum sabahtan akşama kadar neler yaptığımı yazıcağım...Düşünceleriniz bekliyorum.
    Günlük Programım:
    Sabah 08:00 25 dk yürüyüş 25 dk koşu (10 dk yürüyüş 10 dk koşu başlıyorum sonra 5 er dklara dağıttım böylece 50 dk geçiyor)
    Öğlen14:00-15:00 arası veya o saatler içersinide kondüsyon bisikleti var bir tane eski evde ona biniyorum.
    Öğlen 16:00 gibi ip atlıyorum 15dk
    Akşam 19:00 veya 21:00 Flexor hocanın koyduğu programı yapıyorum yani
    Haftalık programım (Flexor hocanın koyduğu programı yapıyorum yani) aşağıda yazanlar yani
    Pazaretesi , Çarşamba , Cumartesi:
    Dumbbell Bench Press 4x12
    Dumbbell Flyes 4x12
    Dumbbell Bench Press (Close) 4x12
    Dumbbell Pullover 4x12
    Dumbbell Curls 4x12
    Hammer Curls 4x12
    Dumbbell Preacher Curls 4x12
    Salı Perşembe Pazar
    Neck Dumbell Press 4x12
    Latarel 4x12
    Arnold Press (bu hareketi pek çözemedim hareketlide bile nettende aradım yapılışı değişik dumbell ile) 3x8
    Dumbbell Lateral Raises 4x12
    Lying Dumbbell Extensions 4x12
    Dumbbell French 4x12
    Dumbbell One Kickbacks 3x8 (Zorlanıyorum)

    ve her iki antreman sonuda 4x50 mekik başladım bu hafta eski formumu yakalamak için biraz zorluya zorluya gidiyorum ama inş iyi olucak.Benim programıma eklemek istediğmi hareketler var ve bu hareketlerden yeni bir gün daha ortaya çıkartıp gün sayılarını 6 günü 2 2 2 bölmeyi düşünüyüorum şuan 2 programım var onun için 6 günü 3 3 e bölüyorum arkadaşlar ben hareket isimlerini yazıcam ama benim bilmediğim birşey var hangi hareket hangi hareketten sonra yapılmalıdır yardımcı olursanız sevinirim.
    3. gün için hareketler :Dumbbell Stiff-Legged Deadlift
    One Arm Dumbbell Rowing
    Dumbbell Lunges
    Single Dumbbell Squats
    Standing Dumbbell Calf Raise
    Dumbbell Shrugs
    Standing Dumbbell Upright Rows
    Palms Up Dumbbell Curl
    Plie Squats
    Butt-Lift Bridge
    Glute Kickbacks
    Front Dumbbell Raises
    dediğim gibi 4. bir gün veya bunları 3 güne ve diğerlerin eklenti yapmayı düşünüyorum ama bilinçsiz yapmak yerine aramızdan bir arkadaş bir sıra yaparsa çok saolsun.Ayrıca evde nizami şınavta çekiyorum , bunuda eklemek istiyorum programıma birde barfikse bodyle başladım yani kiloluyken :D hiç çekemezdim şimdi dar tutuş 10 geniş tutuş 7 yapıyorum.Bunlarıda ekleyerek haftalık bir program yazarsaınz çok saolun arkadaşlar ben en tepede yazdım yazdıklarım uyguladığım program bunlarıda eklemek istiyorum ama nasıl ekliycem pek bilgim olmadığından sırayı dizemedim...Barfiks ve şınavda benim için çok önemli barfike yeni çekemeye başladığımdan çok iyi oldu günde 7x3 geniş tutuş ve şınav olarak nası bir set tekrar yapılabilir bilmiyorum ama sizce bunlarıda koysam yani aletsiz çalışmayıda eklesem haftalık programım nasıl olur ?Yardımcı oaln okuyan herkese teşekür ederim...
     
  2. Body20
    Offline

    Body20 Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ne kadar çalışırsan çalış beslenme olmadan bu iş olmaz usta .
     

Sayfayı Paylaş